ما را آدم حساب نکردند!
ما را آدم حساب نکردند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شکست شب گذشته پرسپولیس برابر الدحیل و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا خشم هواداران را موجب شد و پس لرزه‌های این اتفاق همچنان ادامه دارد. درباره این شکست و همچنین بحث برکناری مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان که داغ شده است با «اسماعیل حلالی» بازیکن اسبق پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام […]

- ما را آدم حساب نکردند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شکست شب گذشته پرسپولیس برابر الدحیل و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا خشم هواداران را موجب شد و پس لرزه‌های این اتفاق همچنان ادامه دارد.

درباره این شکست و همچنین بحث برکناری مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان که داغ شده است با «اسماعیل حلالی» بازیکن اسبق پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام داده ایم.

حلالی در ابتدا گفت: فوتبال همین است. برخی مواقع آنگونه که شما می‌خواهید اتفاق نمی‌افتد. برخی مسایل که ریشه هم دارد در نهایت به اینجا ختم می‌شود. ما خوب شروع کردیم. ۵ دقیقه اول را به گونه‌ای بودیم که هیچوقت ندیده بودم. گل مساوی را در شرایطی خوردیم که اشتباه خط دفاع بخصوص دانیال اسماعیلی فر تمرکز ما را گرفت. آن گل آب سردی بود بر پیکره تیم. بچه‌های ما به شکلی بودند که انگار با یک حرکت از بازی خارج شدند. ما از قدیم در پرسپولیس همیشه در شرایط سخت به مراتب آدم‌های قویتری می‌شدیم. نمی‌داند چه اتفاقی افتاد. بعد از گل آن‌ها بازی را از نظر مالکیتی واگذار کردیم

وی افزود: یکی از مشکلات تیم ما این است که پرس کردن را بلد نیستیم. تیم‌های دیگر، اما ما را راحت پرس می‌کنند. بخش اعظمی از ورزشگاه پر بود و نباید این عملکرد را نشان می‌دادیم. حداقل باید مقابل چشم آن همه تماشاگر بهتر بازی می‌کردیم. موقعیت‌های نصفه و نیمه داشتیم، اما این فوتبال توقعات را برآورده نکرد. ما به تیم نزدیک نیستم و نمی‌دانیم در طول هفته چه اتفاقاتی افتاده بود، اما این تمام توان تیم ما نبود.

حلالی گفت: مسایل حاشیه‌ای روی این تیم اثر گذاشته بود. اختلافات درویش و یحیی به تیم ضربه زد و باعث شد بازیکنان هم آسیب ببینند. من شنیدم عده‌ای می‌گویند چرا پیشکسوتان ورود نکردند. مگر این‌ها پیشکسوت را آدم حساب می‌کنند؟ کل پیشکسوتان پرسپولیس شده اند دو سه تا آدم. سرمربی نباید اینگونه با مدیرعامل تقابل داشته باشد. محمد محمدی این وظیفه را انجام می‌داد، اما او را بازی نمی‌دادند. محمد کاربلد بود. فوتبالیست‌ها او را می‌شناسند. یک کاری هم کردند که فرار کند. آقای بادامکی را آوردند که دوست ماست، اما ایشان هنوز مشکلات را حس نکرده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: این باشگاه چند آدم اجرایی قوی می‌خواهد. این باشگاه کوچک نیست، اما آن را به دو سه نفر آدم محدود کردند. جالب است که یک نفر نپرسید چرا اجازه دادید کریم باقری برود؟ جای او چه کسی را آوردید؟ آیا باید گل جای او می‌کاشتند؟ خب چرا یک آدم قوی را نیاوردند تا حداقل ۹۰ درصد کریم باقری باشد؟ در ۳، ۴ ماه اخیر که روند بازی‌ها و تعویض را می دیدم مشخص بود که استراتژی درستی نداریم. من همیشه از آقای گل محمدی حمایت کردم، ولی تیم ضعف داشته است. دو سه ماه اخیرا که حرف می‌زدم خیلی‌ها می‌گفتند مگر تو قهرمانی‌ها را ندیدی؟ من این روز‌ها را می‌دیدم. من که دنبال پول و پست نیستم. برخی دوستان آنقدر از کنار پرسپولیس خورده اند که دارند بالا می‌آوردند. تیم ما چند مشکل دارد. ما کوتاه کوتاه بازی می‌کنیم. دیروز چند بار توپ را بلند فرستادند که اصلا شهاب زاهدی نمی‌دانست چکار کند. دلیلش این است که با او تمرین نشده بود.

وی در پایان گفت: ما دنبال مُسکن نیستیم. باید مشکلات را حل کنیم. با عوض کردن سرمربی چیزی حل نمی‌شود. این تیم برنامه راهبردی می‌خواهد. تماشاگر ما حق دارد توقع داشته باشد، ولی تماشاگر نمی‌داند داخل تیم ما چه خبر است. درون تیم مشکلات عجیبی وجود دارد. با هزار بدبختی پول اعضا را می‌دهند و هنوز حقوق کارمندان باشگاه را نداده اند. با تعویض آدم‌ها فقط زمان را از دست می‌دهیم.   مدیر و سرمربی زحمت کشیدند، اما اشتباه بزرگ شان این بود که مشکلات را جار زدند. روی نیمکت ما کمکی که به یحیی یاری کند نداریم. مشکلات هم اجرایی داریم.

منبع: اطلاعات انلاین