روز گذشته بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد تراشتگن به دلیل مشکل از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.  گلر آلمانی اردوی تیم ملی کشورش را به دلیل همین مصدومیت ترک کرد و سه بازی اخیر بارسا برابر رایو، پورتو و اتلتیکو را از دست داد. او برای جراحی تردید داشت ولی پس از مشورت […]

- پای یک ایرانی به ماجرای مصدومیت تراشتگن باز شد

روز گذشته بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد تراشتگن به دلیل مشکل از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. 

گلر آلمانی اردوی تیم ملی کشورش را به دلیل همین مصدومیت ترک کرد و سه بازی اخیر بارسا برابر رایو، پورتو و اتلتیکو را از دست داد. او برای جراحی تردید داشت ولی پس از مشورت با چند متخصص در نهایت تصمیم گرفت به جراحی تن بدهد. او سال ۲۰۱۴ نیز همین مشکل را داشت ولی جراحی نکرد و در سال های اخیر کم و بیش با این معضل دست به گریبان بود.

طبق اعلام موندودپورتیوو، رهبری تیم جراحی را دکتر ایرانی، افشین گنجی (۶۲ ساله، متولد تهران)، برعهده دارد و قرار است این جراحی در شهر استراسبورگ فرانسه، تحت نظارت پزشکان بارسا، صورت بگیرد. دکتر گنجی پیش از این با موفقیت توانسته بود کیمی رایکونن، راننده مشهور فرمول یک را جراحی کند و او را دوباره به عرصه مسابقات برگرداند. 

این اولین بار نیست تراشتگن در خارج از اسپانیا جراحی می شود. او چند سال پیش نیز به دلیل مشکل زانو در سوئد جراحی شد. تراشتگن حداقل دو ماه در دسترس نخواهد بود و سوپرجام اسپانیا و بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. 

منبع: خبـر ورزشی