به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم الدحیل به پایان رسید تا سرخپوشان از حضور در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم الدحیل به پایان رسید تا سرخپوشان از حضور در جمع تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی باز بمانند.

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این دیدار اظهار داشت: اگر نتیجه بازی را کنار بگذاریم، شاهد یک دیدار بسیار زیبا بودیم که هر دو تیم نمایش خوبی داشتند اما از دست دادن موقعیت‌های زیاد و از جمله پنالتی گولسیانی، باعث شد تا پرسپولیس در حضور هواداران نتواند دست پر از زمین خارج شود.

پرسپولیس مقابل الدحیل محتاط بود/ گل‌محمدی و درویش روراست باشند

هوادار حق دارد که ناراحت باشد

او در خصوص شعارهای هواداران در پایان بازی علیه کادرفنی، بازیکنان و مدیران پرسپولیس گفت: هوادار حق دارد که ناراحت باشد، پرسپولیس فاقد تاکتیک هجومی در این بازی بود و یحیی گل محمدی از ابتدا تیم را دفاعی بسته بود. بازیکنان بسیار محتاطانه بازی را دنبال می‌کردند و به نظرم این تیم هیچ برنامه‌ای برای گل زدن نداشت.

اسماعیلی فر افتضاح بازی می‌کند

کارشناس فوتبال درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار بیان کرد: بارها گفته‌ام که بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی مدافعان پرسپولیس نتوانسته‌اند به هماهنگی برسند و بسیار ضعیف بازی می‌کنند. در بازی با الدحیل هم این موضوع پدیدار شد و آنها نتوانستند مهاجمان الدحیل را کنترل کنند و پرسپولیس دو گل بسیار بدی را دریافت کرد. واقعاً نمی‌دانیم دانیال اسماعیلی فر چرا اینقدر ضعیف بازی می‌کند؛ بازی او بی نهایت افتضاح است و خیلی راحت از بازیکنان حریف دریبل می‌خورد.

شافعی افزود: مدافع راست وظایفی دارد که باید به آنها عمل کند اما اسماعیلی فر خیلی راحت از آنها عبور می‌کند و بسیار بی تفاوت است. او باید در سبک بازی خود تجدید نظر کند چون با این وضعیت نمی‌تواند دوام زیادی در تیم پرسپولیس داشته باشد.

پرسپولیس مقابل الدحیل محتاط بود/ گل‌محمدی و درویش روراست باشند

کار ریگی و سرلک فقط دادن پاس‌های رو به عقب است

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد خط هافبک این تیم گفت: در مرکز زمین میلاد سرلک و مسعود ریگی حضور دارند که هر دوی آنها سبک بازی یکسانی دارند و نمی‌توانند توپ را در جریان بازی به سود پرسپولیس به حرکت در بیاورند. آنها فقط پاس‌های کوتاه به یکدیگر می‌دهند و همیشه هم رو به عقب بازی می‌کنند. اینگونه بازی کردن اصلاً سودی برای پرسپولیس ندارد به خصوص در دیدارهای مهم و حساس که تیم نیاز به پیروزی دارد.

درویش و گل محمدی با هواداران رو راست باشند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اختلافاتی که بین یحیی گل محمدی و رضا درویش (سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) وجود دارد، تصریح کرد: گل محمدی و درویش باید با یکدیگر رو راست باشند و نباید دنبال غرض ورزی باشند، اگر می‌توانند با هم کار کنند که با آرامش هر کدام وظایف مربوط به خود را انجام دهند و اگر هم نمی‌توانند، خیلی راحت بگویند که من با فلانی کار نمی‌کنم. این رفتار توهین به شعور هواداران است.

شافعی در پایان خاطر نشان کرد: من سابقه سومی با پرسپولیس در آسیا را دارم و به عنوان یک پیشکسوت به این دو عزیز توصیه می‌کنم که دست از رفتارهای خود بردارند و برای موفقیت پرسپولیس هرچه در توان دارند، بگذارند. به نظرم درویش باید با هواداران رو راست باشد و امیدوارم شرایط پرسپولیس بهتر شود.

مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس باید با هواداران رو راست باشند و اختلافات را کنار بگذارند تا این تیم به دوران اوج خود باز گردد.

منبع: مـهر