امیر قلعه‌نویی همانند اسکوچیچ که در دوران حضورش در اردوی تیم ملی از کریم باقری به عنوان بزرگ‌تر در کادر فنی تیم ملی استفاده کرد، خداداد عزیزی را به جمع کادر فنی اضافه کرد تا این چهره سرشناس با انتقال تجربیات خود به بازیکنان تیم ملی به آن‌ها در مسیر قهرمانی در جام ملت‌ها کمک […]

- جانشین خداداد در تیم ملی چه کسی خواهد بود؟ احتمالی که خیلی بعید است!

امیر قلعه‌نویی همانند اسکوچیچ که در دوران حضورش در اردوی تیم ملی از کریم باقری به عنوان بزرگ‌تر در کادر فنی تیم ملی استفاده کرد، خداداد عزیزی را به جمع کادر فنی اضافه کرد تا این چهره سرشناس با انتقال تجربیات خود به بازیکنان تیم ملی به آن‌ها در مسیر قهرمانی در جام ملت‌ها کمک کند. خداداد عزیزی در مدت زمان حضور در اردوی تیم ملی ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرد اما به نظر می‌رسد مصاحبه‌اش بعد از بازی با ازبکستان کمی موجب ناراحتی شد. او گفته بود با خروج سامان قدوس از ترکیب تیم ملی روند بازی تیم ملی دچار تغییر منفی شد و… برخی هم علت جدایی خداداد عزیزی را به قراردادی که فدراسیون فوتبال با او امضا کرده ربط می‌دهند که همه این‌ها حدس و گمانه‌زنی است.

در صورتی که خداداد به اردوی تیم ملی برنگردد سرمربی تیم ملی از یک چهره فوتبالی دیگر در کادر فنی تیم ملی استفاده خواهد کرد. برخی بازگشت دوباره کریم باقری به اردوی تیم ملی را مطرح کرده‌اند که بعید است شاهد این اتفاق باشیم. او از کادر فنی تیم پرسپولیس در ابتدای فصل کنار گذاشته شد که خیلی‌ها آن تصمیم را فنی نمی‌دانند!

منبع: خبـر ورزشی