به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی را در به ثبت رسانده و در ۹ بازی آنها ۱۸ امتیاز به دست آورده اند و میانگین کسب دو امتیاز در هر بازی را از خود به جای گذاشته اند. سپاهان در این فصل چه در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی را در به ثبت رسانده و در ۹ بازی آنها ۱۸ امتیاز به دست آورده اند و میانگین کسب دو امتیاز در هر بازی را از خود به جای گذاشته اند.

سپاهان در این فصل چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده است؛ پس از برگزاری ۴ هفته و با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از این باشگاه به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه، ۴ امتیاز کسر شد تا سپاهان جایگاه صدر جدول خود را از دست دهد.

حتی سپاهانی‌ها که در ابتدای فصل چند بازیکن جدید را به ترکیب تیم خود اضافه کرده بودند به دلیل عدم رعایت این قانون تا مدتی طولانی نتوانستند از آنها استفاده کنند که از نمونه بارز آن می‌توان به عیسی آل کثیر اشاره کرد که برای اولین بار نام او در دیدار رفت سپاهان و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در لیست بازیکنان این تیم قرار گرفت.

عدم استفاده استفاده از بازیکنان گران قیمت در ابتدای لیگ

علاوه بر آل کثیر، امید نورافکن یکی دیگر از ستاره‌های سپاهان است که ابهاماتی در خصوص صدور کارت بازی او وجود دارد و با اینکه مصدومیتش رفع شد و قادر به بازی برای تیم خود است اما مسئولان سپاهانی در هر دیدار عنوان می‌کنند که این بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست اما وی ۲۰ آبان با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که باید قراردادش با سپاهان اصلاح شود و هنوز کارت بازی اش صادر نشده است.

ساکت با سپاهان به انتهای راه رسید/ جانشین مدیرعامل مشخص شده است؟

تصمیم گیری نادرست برای دیدار با الاتحاد

در لیگ قهرمانان آسیا هم این تیم با حاشیه عجیبی رو به رو و باعث شد با حکم کمیته انضباطی AFC در دیدار رفت مقابل الاتحاد با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شود و همچنین جریمه مالی و محرومیت از میزبانی برای ۳ بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان محکوم شد.

مدیریت باشگاه سپاهان در این فصل به عهده محمدرضا ساکت است. مدیری که رفت و آمدهای زیادی به این باشگاه داشته و در ایجاد حاشیه‌های این تیم در فصل اخیر نباید از نقش او به راحتی عبور کرد.

خداحافظی با سپاهان

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد ساکت به روزهای پایانی خود در این باشگاه نزدیک شده است و سازمان بازرسی کل کشور به مدیران کارخانه فولاد مبارکه در خصوص برکناری این مدیر فوتبالی اعلام نظر کرده است. محمدرضا ساکت از سال ۱۳۸۹ بازنشسته شده و تاکنون با استناد به بندها و تبصره‌های گوناگون توانسته در سمت‌های مدیریتی فعالیت داشته باشد. این موضوع با واکنش بازیکنان سپاهان هم همراه بوده و آنها با استوری های خود در فضای مجازی از مدیر کنونی باشگاه سپاهان حمایت کردند و خواستار حفظ او شدند.

از سوی دیگر قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان در جلسه فوق العاده ای به این موضوع رسیدگی و تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. اطلاعات خبرنگار مهر حاکی از آن است که منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان خواهد شد.

منبع: مـهر