به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت های مسلحانه اخیر در محور مواصلاتی نیکشهر دو اکیپ از مامورین مجرب پلیس این شهرستان در سطح شهرستان شروع به گشت زنی نمودند. این مقام ارشد انتظامی افزود: مامورین سرانجام پس از انجام گشت زنی […]

به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت های مسلحانه اخیر در محور مواصلاتی نیکشهر دو اکیپ از مامورین مجرب پلیس این شهرستان در سطح شهرستان شروع به گشت زنی نمودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مامورین سرانجام پس از انجام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی مشکوک شدند که متهمان به محض رویت مامورین قصد متواری شدن را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل عوامل پلیس هر ۵ نفر در صحنه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هنگام بازرسی از خودرو و نفرات دستگیر شده دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، مقدار ۳ لیتر مشروبات الکلی و ۱۰ عدد گوشی هوشمند سرقتی کشف گردید.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان دستگیر شده، خاطر نشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخوردی قاطع دارد و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

منبع خبر: رکنـا