به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرج اله اسدالهی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات نظرآباد که منجر به ایجاد ناامنی بین شهروندان شده، عوامل انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. این مقام […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرج اله اسدالهی فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات نظرآباد که منجر به ایجاد ناامنی بین شهروندان شده، عوامل انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با حضور به موقع در محل و شناسایی تمامی عاملان اصلی این درگیری در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به دستگیری ۷ نفر از آنها اقدام کردند.

سرهنگ اسدالهی ضمن بیان اینکه با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی های لازم مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به نزاع و درگیری نموده اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و ماموران به شدت با مخلان نظم و امنیت عمومی که موجب سلب آسایش شهروندان شوند برخورد خواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: جوانان و نوجوانان به دلیل نوع هیجان طلبی که در این دوران دارند، احتمال بروز برخی بزه ها از سوی آنها متصور است و ضرورت دارد راه های مقابله با خشونت و روش های کنترل خشم از دوران کودکی به آن ها آموزش داده شود .

منبع خبر: رکنـا