مس رفسنجان اولین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود که برای تقویت تیم در نیم‌فصل اقدام کرده است. نارنجی‌پوشان هفته گذشته از خرید یک عراقی دیگر خبر دادند. بعد از علی عدنان و منتظر محمد، مسی‌ها با مصطفی محمد مدافع ملی‌پوش عراقی عقد قرارداد کردند و این بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کردند. البته مصطفی محمد به خاطر قوانین […]

- این ملی‌پوش تا نیم فصل حق بازی کردن ندارد!

 مس رفسنجان اولین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود که برای تقویت تیم در نیم‌فصل اقدام کرده است. نارنجی‌پوشان هفته گذشته از خرید یک عراقی دیگر خبر دادند. بعد از علی عدنان و منتظر محمد، مسی‌ها با مصطفی محمد مدافع ملی‌پوش عراقی عقد قرارداد کردند و این بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کردند.

البته مصطفی محمد به خاطر قوانین نقل و انتقالاتی و پر بودن لیست بزرگسال مس رفسنجان تا نیم فصل قادر به همراهی این تیم نیست. بی شک ساکت الهامی سرمربی مس باید در نیم فصل حداقل یک بازیکن را از لیست بزرگسال خود خارج کند تا مصطفی محمد به لیست اضافه شود.

این مدافع ۲۵ ساله عراقی این روزها در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کرده است. او که مدتی است با هیچ تیمی تمرین گروهی نداشته، از نظر جسمانی شرایطش عقب‌تر از سایر بازیکنان است و به همین خاطر زیر نظر کادرفنی مس تلاش می‌کند تا شرایط ایده‌آلی را به دست بیاورد.

مصطفی محمد در کنار برادرش منتظر و همپای سایر بازیکنان مس رفسنجان تمریناتش را جلو می‌برد. او همچنین به صورت اختصاصی نیز با بدنساز نارنجی‌پوشان کار می‌کند تا هرچه سریع‌تر شرایط بازی کردن را به دست بیاورد و بتواند از ابتدای نیم فصل دوم با شرایط خوب در ترکیب مس رفسنجان قرار بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی