محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی را داشته ایم و بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس از انگیزه خوبی برخوردار هستند. پرسپولیس بازیکنان خوب و کادرفنی توانمندی دارد و امیدوارم تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند. او ادامه داد: بازی کردن مقابل […]

فوتبال - شنیده‌ام که این داور طرفدار پرسپولیس است

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی را داشته ایم و بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس از انگیزه خوبی برخوردار هستند. پرسپولیس بازیکنان خوب و کادرفنی توانمندی دارد و امیدوارم تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.

او ادامه داد: بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ همیشه سخت بوده و با توجه به اینکه پرسپولیس در آسیا نتیجه نگرده است و در جدول رده بندی هم از سایر مدعیان قهرمانی عقب مانده به دنبال ۳ امتیاز بازی برابر هوادار است. کار ما در این بازی سخت خواهد بود و امیدوارم بازیکنان تمرکز بیشتری در این دیدار داشته باشند.

فکر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون پرسپولیس تنها یکبار توانسته برابر هوادار به پیروزی دست یابد، گفت: بعید می دانم که آمار بتواند برای تیم پرسپولیس دردسری ایجاد کند، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امیدواریم همین مساله به ما اعتماد به نفس بدهد تا بازیکنان با خیال راحت در زمین حضور پیدا کنند.

سرمربی هوادار در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی در این بازی بیان کرد: درباره خورشیدی شنیده ام که او طرفدار پرسپولیس است اما این مساله در تمام دنیا طبیعی خواهد بود که مسئولان طرفدار یک تیم باشند و افرادی هم اکنون در مجموعه فوتبال کشور حضور دارند که از کودکی طرفدار یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس هستند. خورشیدی با توجه به مسئولیتی که دارد حق به او می‌دهم قبل یا بعد از بازی پرسپولیسی باشد و حتی در شادی‌های‌شان شرکت کند، ولی برای قضاوت بازی توقع داوری عادلانه دارم. پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ است و کادر فنی و بازیکنان قوی دارد که بتوانند بدون داوری امتیاز لازم را بگیرند.

او افزود: ما به فکر بهتر کردن تیم خود هستیم و توجه زیادی به روند پرسپولیس نداشته ایم؛ پرسپولیس تیم بزرگی است و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

منبع: خبـر ورزشی