به گزارش زیرنویس، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان مشارکت کنندگان مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: امسال اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به عنوان رویداد سال ۱۴۰۲ مهارت آموزی نیروهای مسلح با شعار سربازان […]

به گزارش زیرنویس، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان مشارکت کنندگان مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: امسال اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به عنوان رویداد سال ۱۴۰۲ مهارت آموزی نیروهای مسلح با شعار سربازان ماهر، پنجه‌های کارآمد و اشتغال موثر آغاز شد.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: در این مسابقه چند هدف عمده؛ شناسایی استعدادهای برتر، استانداردسازی مجتمع‌های آموزشی، توانمند سازی استعدادهای برتر و ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این مسابقات قصد داریم استعدادهای برتر را کشف و توانمندشان کنیم گفت: طبق برنامه قرار بر این بود که این مسابقات در ۴ سطح یگان، استان، سازمان و کشوری برگزار شود که دو مرحله شهرستانی و استانی به اتمام رسیده است. تا قبل از مرحله چهارم رقابت‌های ما درون سازمانی است و در مرحله کشوری مسابقه بین سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

سردار کمالی با بیان اینکه این مسابقات در دهه فجر به پایان می‌رسد افزود: مرحله اول این مسابقه در آبان ماه برگزار شد و ده‌ها هزار سرباز وظیفه از صدها یگان نیروهای مسلح به رقابت پرداختند که در شهرستان نزدیک به ۷ هزار و ۹۵۰ نفر توانستند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: مرحله دوم استانی در ۳۴ قرارگاه مهارت آموزی در همه استان‌ها ی کشور و در بین ۷ هزار و ۹۵۰ نفر برگزار کردند.

وی تاکید کرد: این مسابقات در ۱۵ رشته برگزار می‌شود و همکاران ما در این مسابقات سازمان‌های نیروهای مسلح، سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر هستند.

سردار کمالی با اشاره به اینکه مسابقات به نیمه راه رسیده است گفت: پیش بینی شده مرحله سوم مسابقات در دی ماه اجرا شود و در این مرحله نیز نزدیک به ۱ هزار و ۶۸۰ نفر از سربازانی که در مرحله استانی رتبه کسب کردند، شرکت می‌کنند.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: این ۱ هزار و ۶۸۰ نفر به یک اردوی ۳ روزه اعزام خواهند شد و بعد از پایان رسیدن مرحله سوم به سراغ مرحله نهایی خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه مرحله چهارم مسابقات در ۱۷ نقطه کشور اجرایی می‌شود ادامه داد: ۱۷ کارگاه مهارتی این مسابقات را با حضور سازمان‌های نیروهای مسلح در دهه فجر برگزار می‌کنند و ۱۶۵ نفر در این مرحله با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

منبع خبر: رکنـا