به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان اظهار داشت: ابتدا باید از زحمات چند ساله برادر گرامی، آقای ساکت تقدیر و تشکر کنم. ایشان از مفاخر ورزشی اصفهان هستند و تلاش فراوان ایشان برای ارتقای جایگاه سپاهان فراموش نخواهد شد و قطعا اگر مسئله منع به‌کارگیری بازنشستگان […]

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان: از محمدرضا ساکت تشکر می‌کنم/ مسیر موفقیت را با قدرت ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان اظهار داشت: ابتدا باید از زحمات چند ساله برادر گرامی، آقای ساکت تقدیر و تشکر کنم. ایشان از مفاخر ورزشی اصفهان هستند و تلاش فراوان ایشان برای ارتقای جایگاه سپاهان فراموش نخواهد شد و قطعا اگر مسئله منع به‌کارگیری بازنشستگان نبود، ایشان باقدرت به کار خود در سپاهان ادامه می‌داد. همینطور لازم می‌دانم از مدیران اسبق سپاهان که برای افتخارآفرینی این باشگاه تلاش کردند سپاسگزار باشم.

وی ادامه داد: حضور بنده در باشگاه سپاهان جهت ادامه مسیری است که توسط فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه ترسیم شده و آقای ساکت نیز در همین مسیر قدم می‌گذاشتند.

نیکفر همچنین خاطرنشان کرد: لازم است یادآوری کنم که حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان نیز براساس مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در راستای اهداف تعیین شده همچنان ادامه خواهد داشت.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: مدیریت در باشگاه سپاهان همانند دوی امدادی است و همه مدیران در مقاطع زمانی مختلف تنها برای پیشرفت این باشگاه کار کرده و خواهند کرد.

وی بیان کرد: از اعضای خانواده بزرگ سپاهان، تیم‌های ورزشی، پرسنل، پیشکسوتان و سایر دلسوزان سپاهان درخواست دارم با همیاری و همکاری همیشگی خود، سپاهان را در پیشبرد اهداف متعالی خود یاری رسانند.

نیکفر در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار چهار رکن اصلی دارد که شامل هواداران، مربیان و بازیکنان، مدیریت باشگاه و رسانه می‌شود. ان‌شاالله همه در کنار هم با همدلی و تلاش مضاعف بتوانیم برای سپاهان بزرگ افتخارآفرینی کنیم و دل مردم شریف اصفهان و ایران را شاد کنیم. از این فرصت استفاده می‌کنم و به‌سوی ارکان اصلی موفقیت دست یاری دراز می‌کنم، به امید موفقیت سپاهان بزرگ.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا