به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.  وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۲۰ […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۲۰ زیباشهر با انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ، اعضای باند ۵ نفره سارقان را حین سرقت از یک باب انبار شناسایی و با سرعت عمل و اقدام به موقع خود ، آنها را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه از متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف و خودروی آنها توقیف شد ، تصریح کرد:در تحقیقات پلیس متهمان به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

 سرهنگ یاری زاده با اشاره به به تحویل متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: پلیس در راه تامین نظم و امنیت شهروندان برابر قانون مقتدرانه با سارقان و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد نمود.

 علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا