جان رام پیشنهاد هنگفت لیگ گلف LIV را پذیرفت. رقم این قرارداد هنوز رسمی نشده اما طبق گزارش‌ها بیش از ۵۲۰میلیون یورو ارزش دارد. بزرگی این رقم عملا مشابه همان رقمی است که تور جهانی گلف در سال ۲۰۲۳ در تمام مسابقات خود بین همه بازیکنان توزیع کرد. قرارداد رام بزرگترین قرارداد در تاریخ ورزش […]

- گران‌ترین قرارداد تاریخ ورزش امضا شد/ چرا این مبلغ از قرارداد لیونل مسی باارزش‌تر است؟

جان رام پیشنهاد هنگفت لیگ گلف LIV را پذیرفت. رقم این قرارداد هنوز رسمی نشده اما طبق گزارش‌ها بیش از ۵۲۰میلیون یورو ارزش دارد. بزرگی این رقم عملا مشابه همان رقمی است که تور جهانی گلف در سال ۲۰۲۳ در تمام مسابقات خود بین همه بازیکنان توزیع کرد.

قرارداد رام بزرگترین قرارداد در تاریخ ورزش جهان است، زیرا مبلغ بیش از ۶۰۰میلیون یورویی که لئو مسی در دوران حضورش در بارسلونا به دست آورد حاصل تمدیدهای مختلف بود. رام علاوه بر مبلغی که به طور ثابت دریافت می‌کند، مانند ۴۸ بازیکن دیگر که لیگ را تشکیل می‌دهند در هر ۱۳ تورنمنت ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت و مبلغ ۴میلیون دلار به برنده در هر رویداد اعطا خواهد شد.

رام همیشه گفته که گلف به او این فرصت را داده است که چند نسل از خانواده‌اش بتوانند با پولی که او حتی قبل از این فصل به دست آورده زندگی کنند.

منبع: خبـر ورزشی