در مهمترین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در استادیوم فولاد آره‌نا میهمان شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز است. آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی و کسب روحیه بالا پیش از دربی پایتخت، به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند. جواد نکونام در این فصل نشان داده که برای هر بازی سورپرایز خاصی دارد و ممکن […]

استقلال, جوادنکونام, فوتبال, لیگ برتر فوتبال - ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد/ ۲ تغییر در راه است

در مهمترین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در استادیوم فولاد آره‌نا میهمان شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز است. آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی و کسب روحیه بالا پیش از دربی پایتخت، به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند.

جواد نکونام در این فصل نشان داده که برای هر بازی سورپرایز خاصی دارد و ممکن است که تیمش را برای بازی امروز با دو تغییر روانه میدان کند و شاید هم همان ترکیب دیدار قبل برابر ذوب آهن را روانه میدان کند که با فرض تغییرات، ترکیب احتمالی استقلال را مرور می‌کنیم:

کاپیتان استقلال مأموریت سختی در اهواز دارد و به دنبال کلین شیت است. سیدحسین حسینی قصد دارد از آخرین فرصت‌هایش پیش از آغاز جام ملت‌ها نهایت استفاده را ببرد تا شانس حضور در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورد.

با مصدومیت مرادمند، دست نکونام در خط دفاعی بسته است و او مجبور است که روزبه چشمی را در این پست بازی دهد. آرمین سهرابیان نیز زمان خوبی به ترکیب تیم بازگشته و در کنار ایمان سلیمی مثلث خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

ممکن است یکی از تغییرات در ترکیب استقلال، حضور جعفر سلمانی در سمت چپ باشد تا او جانشین جلالی شود. در سمت راست نیز آرتور کوین یامگا به مانند سایر مسابقات بازی می‌کند.

هر چند که حامدی فر در بازی قبل برای استقلال به میدان رفت ولی احتمال دارد که پیش از دربی پایتخت، سعید مهری به جمع نفرات اصلی بازگردد. مهدی مهدی پور و آرش رضاوند دیگر نفرات خط میانی خواهند بود.

خط حمله استقلال به مانند سایر بازی‌ها از زوج مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو تشکیل می‌شود و آنها امید اصلی گلزنی تیم نکونام در بازی امروز هستند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با فولاد: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، جعفر سلمانی، آرتور کوین یامگا، سعید مهری، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو.

منبع: خبـر ورزشی