برد صدرنشینان شرق و غرب/ اورلاندو مجیک به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد
برد صدرنشینان شرق و غرب/ اورلاندو مجیک به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد

در مهمترین دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال ان بی‌ای، بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق در دیداری خانگی ۱۳۳ – ۱۲۳ نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت و به شانزدهمین برد فصل خود دست یافت. دریک وایت گارد بوستون با کسب سی امتیاز بهترین عملکرد را در این بازی از خود ارائه داد. مینه سوتا […]

- برد صدرنشینان شرق و غرب/ اورلاندو مجیک به رده دوم کنفرانس شرق صعود کرد

در مهمترین دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال ان بی‌ای، بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق در دیداری خانگی ۱۳۳ – ۱۲۳ نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت و به شانزدهمین برد فصل خود دست یافت. دریک وایت گارد بوستون با کسب سی امتیاز بهترین عملکرد را در این بازی از خود ارائه داد.

مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب هم ۱۲۷ – ۱۰۳ ممفیس گریزلیز را شکست داد و هفدهمین پیروزی خود در فصل جاری این رقابت‌ها را جشن گرفت و جای خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کرد.

اورلاندو مجیک ۱۲۳ – ۹۱ برابر دیترویت پیروز شد و جای میلواکی را در رده دوم جدول گرفت. فرانتز واگنر فوروارد اورلاندو با کسب ۲۷ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

اوکلاهاما ساندر تیم رده دوم کنفرانس غرب ۱۳۸ – ۱۳۶ گلدن استیت وری یرز را از پیش رو برداشت. شای الکساندر گارد اوکلاهاما با کسب سی و هشت امتیاز ستاره میدان بود.

دنور ناگتس تیم سوم کنفرانس غرب ۱۱۴ – ۱۰۶ برابر هیوستون راکتس شکست خورد.

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۲۵ – ۱۱۴ آتلانتا هاکس 

شارلوت هورنتس ۱۱۹ – ۱۱۶ تورنتو رپترز

بروکلین نتس ۱۲۷ – ۹۷ واشنگتن ویزاردز 

میامی هیت ۹۹ – ۱۱۱ کلیولند کاوالیرز 

سن آنتونیو اسپرز ۱۱۲ – ۱۲۱ شیکاگو بولز

فنیکس سانز ۱۰۶ – ۱۱۴ ساکرامنتو کینگز 

یوتا جاز ۱۰۳ – ۱۱۷ لس آنجلس کلیپرز

پورتلند تریل بلیزرز ۱۱۲ – ۱۲۵ دالاس ماوریکس 

در جدول رده بندی مسابقات بوستون سلتیکس، اورلاندو مجیک و میلواکی باکس از کنفرانس شرق و مینه سوتا تیمبرولوز، اوکلهاما ساندرز و دنور ناگتس از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران