ماجرای معلولیت این بازیگر سریال «رحیل» چیست؟
ماجرای معلولیت این بازیگر سریال «رحیل» چیست؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، همیشه برای مخاطب ایرانی سرک کشیدن به گذشته‌های دور ونزدیک در قالب سریال های تاریخی جذاب و کنجکاو برانگیز بوده است. در سریال “رحیل” هم مخاطب با زاویه جدیدی از روزهای آخر سلسله قاجاریه آشنا می شود. این نوع آثار تاریخی اگر استاندارد تولید شود، مخاطب‌پسند خواهند بود. در سریال رحیل […]

سریال تاریخی رحیل, سریال رحیل, غزاله اکرمی, غزاله اکرمی بازیگر سریال رحیل, غزاله اکرمی بازیگر نقش ماهی - ماجرای معلولیت این بازیگر سریال «رحیل» چیست؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، همیشه برای مخاطب ایرانی سرک کشیدن به گذشته‌های دور ونزدیک در قالب سریال های تاریخی جذاب و کنجکاو برانگیز بوده است. در سریال “رحیل” هم مخاطب با زاویه جدیدی از روزهای آخر سلسله قاجاریه آشنا می شود. این نوع آثار تاریخی اگر استاندارد تولید شود، مخاطب‌پسند خواهند بود. در سریال رحیل در کنار تنوعی از نقش‌ها، بازیگران متنوعی هستند و ازجمله آنها غزاله اکرمی در نقش یک شازده معلول قجری. غزاله اکرمی در گفتگو با اطلاعات آنلاین درباره دشواری های ایفای یک نقش معلول گفت: واقعا کار دشواری بود و من هم سعی کردن به تیپ نزدیک نشوم برای همین بسیار سختی کشیدم.

وی ادامه داد:  تنها ابزارم برای ایفای نقش ماهی، ممیک چهره و نگاهم بود و این ویژگی من را محدود می کرد و برای اینکه نقش درست از کار دربیاید تمرینات زیادی انجام دادم و غیر از قبل و بعد از فیلمبرداری در خانه و ساعاتی که آفیش نبودم هم یا مطالعه می‌کردم درباره چنین کاراکترهایی یا آن که سعی می‌کردم رفتار آنها را بازنمایی کنم.

بازیگر نقش ماهی در سریال “رحیل” افزود: تا به حال در سریالی ندیده بودم که شخص معلولی برای حرکت روی زمین بخزد و مدل اجرایش این طوری باشد پس در خانه مدتها تمرینات ویژه ای سوای تمرینات در لوکیشن سریال انجام می دادم و ساعتها دستم را می‌بستم و اصلا هم راه نمی رفتم و روی زمین می‌خزیدم! البته از همان زمان که سناریو را خواندم متوجه شدم که رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده کار بسیار زیاد دنبال یک خلق تازه است و چون کارهای قبلی ایشان مثل او یک فرشته بود، سقوط فرشته، احضار و‌… را دیده بودم می دانستم به هیچ قیمتی کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند.

غزاله اکرمی با اشاره به سختی های این کار بیان داشت: با بستن دستها به جایی رسیدم که کم کم حس شازده قجری وارد وجودم شد و از ته دل درکش کردم و به او عشق ورزیدم که چقدر توانایی دارد در عین اینکه همگان او را ناتوان می‌خوانند. بستن دستها در خانه قدرت دستهایم را زیاد کرد و با آمادگی کامل نقش را بازی کردم. کار به جایی رسیده بود که مخاطبان شایعه کردند که این بازیگر واقعا معلول است ولی من فقط بازی کردم.

این بازیگر درباره کاراکتر درونی ماهی نیز گفت: شخصیت ماهی چندلایه و پیچیده است. او مسیر معنوی را طی می کند. این اعتقادات و باورهای دینی مربوط به خودش است و تحت تاثیر دیگران این گرایش ها را پیدا نکرده است و حتی در بیشتر جاها محا از ماهی کمک و مشورت می گیرد و راهنمای خوب و قابل اعتمادی برای محا است. معلولیت ماهی نه تنها او را محدود و منزوی نکرده، بلکه باعث قوی شدن شخصیتش هم شده است.

منبع: اطلاعات انلاین