دلیل اینکه باشگاه استقلال و در راس آن علی خطیر معتقد هستند که امتیازی از استقلال کسر نمی‌شود این است که آنها می‌گویند هر ایرادی کمیته نظارت بر قراردادها به استقلال گرفته باشگاه آن را رفع کرده است. یکی از موارد پرداخت پول به مهدی هاشمی‌نسب پیش از ثبت قرارداد بوده که باشگاه استقلال می‌گوید […]

استقلال, فوتبال, کسر امتیاز از استقلال, لیگ برترفوتبال - خیال استقلالی‌ها از کسر نشدن امتیاز راحت است!

دلیل اینکه باشگاه استقلال و در راس آن علی خطیر معتقد هستند که امتیازی از استقلال کسر نمی‌شود این است که آنها می‌گویند هر ایرادی کمیته نظارت بر قراردادها به استقلال گرفته باشگاه آن را رفع کرده است.

یکی از موارد پرداخت پول به مهدی هاشمی‌نسب پیش از ثبت قرارداد بوده که باشگاه استقلال می‌گوید می‌دانسته که در نهایت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب در سازمان لیگ اصلاح و ثبت خواهد شد و بر همین اساس به وی پول داده است. یا اینکه قرارداد سعید مهری ۱۶۰ میلیون تومان ثبت شده است که باشگاه استقلال بر این عقیده است به بهانه دریافت کارت بازی این بازیکن و عدم اجازه سامانه قرارداد این بازیکن را ۱۶۰ میلیون تومان ثبت کرده و بعد از کاهش قراردادها قرارداد سعیدمهری هم اصلاح شده است.

باشگاه استقلال در دفاعیه‌ای که برای کمیته انضباطی ارسال کرده با صدای رسا گفته است که این باشگاه دولتی است و دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی در این باشگاه حضور دارند و به سبب گزارش واضح به سازمان بورس همه چیز را قانونی پیش برده است و کسر امتیاز از این تیم غیر منصفانه خواهد بود.

کمیته انضباطی قرار است بعد از دربی تکلیف تیم آبی در این پرونده را مشخص کند.

منبع: خبـر ورزشی