به گزارش زیرنویس، پس از پایان دوره چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان پس از ۱۵ روز، وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد. مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید صبح امروز در سالن فدراسیون والیبال با حضور محمدرضا داورزنی، وحید مرادی و محمد پولادگر معاون وزیر […]

به گزارش زیرنویس، پس از پایان دوره چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان پس از ۱۵ روز، وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد.

مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید صبح امروز در سالن فدراسیون والیبال با حضور محمدرضا داورزنی، وحید مرادی و محمد پولادگر معاون وزیر ورزش آرش فرهادیان و دیگر اعضای هیأت رئیسه و کازیرنویسن فدراسیون برگزار و از سال‌ها زحمات محمدرضا داورزنی تقدیر به عمل آمد.

به این ترتیب داورزنی ریاست فدراسیون والیبال را به صورت رسمی تحویل مرادی داد تا از این به بعد نایب‌رئیس امور مربوط به فدراسیون را پیگیری کند. محمدرضا داورزنی از سال ۸۵ تا ۹۵ رئیس فدراسیون والیبال ایران بود و از سال ۹۵ تا ۹۶ به مدت یک سال به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال ایران مسئولیت داشت. در دوران ریاست داورزنی، تیم ملی والیبال ایران بعد از ۵۲ سال راهی المپیک شد.

محمدرضا داورزنی نیمکت تیم ملی والیبال را در چند سال اخیر به بهروز عطایی سپرد و همین موضوع باعث شد تا تیم ملی افت محسوسی پیدا کند و در انتخابی المپیک هم با عملکرد ضعیف ملی‌پوشان شانس صعود به المپیک پاریس به اما و اگر کشیده شود. داورزنی برای اینکه تیم ملی برای سومین بار راهی المپیک شود پس از نتایج ضعیف ملی‌پوشان در انتخابی المپیک وعده جذب مربی خارجی داد تا در لیگ ملت‌ها که آخرین فرصت برای المپیکی شدن تیم ملی است، تیم جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد.

داورزنی در این مدت با مربیان خارجی زیادی به مذاکره نشست اما پس از پایان دوره ریاستش در فدراسیون، مذاکرات متوقف شده و از این به بعد مرادی مسئولیت را برعهده خواهد گرفت. البته کار برای داورزنی در فدراسیون والیبال هنوز به پایان نرسیده چرا که او نامزد ریاست فدراسیون والیبال است و در صورتی که قوانین به او اجازه دهد در انتخابات شرکت خواهد کرد و جز نامزدهای اصلی این انتخابات هم محسوب می‌شود.

منبع: مهر

منبع خبر: رکنـا