با پایان یافتن سال ۲۰۲۳، ماه دسامبر سرانجام برخی از موردانتظارترین و هیجان‌انگیزترین درام‌های کره‌ای سال را به همراه خواهد داشت. در شروع ماه، فصل دوم سریال آخرالزمانی و موفق نتفلیکس با عنوان «خانۀ شیرین» (Sweet Home) به قاب تلویزیون بازمی‌گردد که در آن سونگ‌کانگ دوباره نقش خود را به عنوان یک نیمه‌هیولای درونگرا و […]

با پایان یافتن سال ۲۰۲۳، ماه دسامبر سرانجام برخی از موردانتظارترین و هیجان‌انگیزترین درام‌های کره‌ای سال را به همراه خواهد داشت. در شروع ماه، فصل دوم سریال آخرالزمانی و موفق نتفلیکس با عنوان «خانۀ شیرین» (Sweet Home) به قاب تلویزیون بازمی‌گردد که در آن سونگ‌کانگ دوباره نقش خود را به عنوان یک نیمه‌هیولای درونگرا و شجاع برای بقای بشریت بازی می‌کند.

 نتفلیکس همچنین سریال «جانور گیونگ‌سونگ» را در این ماه پخش خواهد کرد؛ داستانی هیجان‌انگیز دربارۀ هیولایی که از طمع انسان تغذیه می‌کند. یکی دیگر از سریال‌های فانتزی و تاریک که در این ماه عرضه می‌شود، «بازی مرگ» است؛ دربارۀ مرد جوانی که در معرض قضاوت مرگ قرار می‌گیرد.

در ادامه بهترین سریال‌هایی را معرفی می‌کنیم که در این ماه پخش فصل اول آن‌ها آغاز خواهد شد.

 

۱. مرد من کیوپید است (My Man is Cupid)

سریال کره ای

این سریال یک دامپزشک عاشق بدشانس به اسم اوه بک ریون را دنبال می‌کند. بک‌ریون باهوش و زیبا است، اما هر مردی که با او آشنا می‌شود، در حین ملاقات با او با تجربیات نزدیک به مرگ مواجه می‌شود که باعث می‌شود با وحشت فرار کند.

در همین حال، جانگ دونگ یون نقش چئون سانگ هیوک را بازی می‌کند؛ فرشتۀ کاریزماتیکی که ناامیدانه می‌خواهد بال‌های خود را که نزدیک به نیم هزاره پیش در یک حادثه غم‌انگیز از دست داده بود، به دست آورد. با این حال، در آخرین زندگی‌اش، او به طرز عجیبی خود را درگیر عشق بک‌ریون می‌بیند.

۲. به سامدال‌ری خوش‌آمدی (Welcome to Samdal-ri)

سریال کره ای

داستان این سریال در جزیرۀ ججو اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های اصلی آن دو دوست دوران کودکی جو یونگ پیل (جی چانگ ووک) و جو سام دال (شین هی سان) هستند. پس از اینکه یک حادثه در دوران جوانی آن‌ها را از هم جدا می‌کند، یونگ پیل به عنوان یک کارشناس پرشور، اما کله‌شق هواشناسی در زادگاهشان می‌ماند، در حالی که سامدال به سئول سفر می‌کند تا رویا‌های خود را برای تبدیل شدن به یک عکاس مد دنبال کند.

سال‌ها بعد، زندگی سامدال در شهر از هم می‌پاشد و او به زادگاهش بازمی‌گردد. در آنجا، او یک بار دیگر با یونگ پیل برخورد می‌کند؛ آن‌ها دوستی خود را دوباره احیا می‌کنند و این به تدریج تبدیل به یک ماجرای عاشقانه می‌شود.

۳. شب آمده است (Night Has Come)

سریال کره ای

در خلال یک زنگ تفریح، گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی ناگهان خود را مجبور به انجام یک بازی مرگبار و واقعی مافیا می‌بینند.

۴. استاد؛ رشته‌های حقیقت (Maestra: Strings of Truth)

سریال کره ای

این درام معمایی بر اساس سریال فرانسوی «فیلارمونیا» ساخته شده است و داستان آن حول محور چا سئوم (لی یونگ آئه)، ویولونیست با استعداد و یکی از تنها رهبران زن ارکستر در جهان می‌چرخد. موفقیت او باعث می‌شود که رابطه‌اش با همسرش (لی یونگ جائه) رو به سردی برود، زیرا همسرش نسبت به او احساس حقارت می‌کند. بدون اینکه اطرافیانش بدانند، سئوم یک راز تاریک برای خود دارد. همانطور که او در حال بررسی حوادث عجیبی است که در ارکسترش رخ می‌دهند، کم کم مجبور می‌شود با این حقیقت روبرو شود که این حوادث ممکن است با راز او مرتبط باشند.

۵. بازی مرگ (Death’s Game)

سریال کره ای

این سریال که بر اساس وبتونی با همین نام ساخته شده، دربارۀ مرد جوانی به نام چوی یی جائه (سئو این گوک) است که پس از بر باد رفتن پس‌اندازش در یک کلاهبرداری بیت کوین سعی می‌کند جان خود را بگیرد. بی‌تفاوتی او نسبت به مردن فرشتۀ مرگ را آزار می‌دهد و بنابراین فرشته تصمیم می‌گیرد او را با یک بازی تنبیه کند؛ یی جائه اکنون باید ۱۲ زندگی و مرگ را در قالب انسان‌های متفاوت قبل از رفتن به دنیای بعد از مرگ تجربه کند!

۶. مثل گل‌هایی در شن (Like Flowers in Sand)

سریال کره ای

جانگ دونگ یون، در این سریال نقش کیم باک دو بازی می‌کند؛ مردی که زمانی اعجوبۀ کشتی کره‌ای به حساب می‌آمده است. با این حال، با توجه به اینکه تیمش با انحلال مواجه است، باک دو اکنون به فکر بازنشستگی از این ورزش است.

اما پس از ملاقات با دوست دوران کودکی‌اش، اوه یو کیونگ (لی جو میونگ) که به عنوان مدیر جدید تیم مشغول به کار شده است، دونگ یون به این باور می‌رسد که این می‌تواند نقطه عطفی در حرفه ورزشی او باشد.

۷. جانور گیونگ سونگ (Gyeongseong Creature)

سریال کره ای

در بهار سال ۱۹۴۵، در زمان اشغال گیونگ سونگ توسط ژاپنی‌ها، جانگ تائه سانگ (پارک سئو جون) خبرچین ثروتمند و یون چاه اوک (هان سو هی) بازرس افراد گمشده، با موجودی عجیب و وحشتناک برخورد می‌کنند.

به زودی معلوم می‌شود این جانور که از طمع انسان متولد شده است، عامل اصلی زنجیره‌ای از ناپدید شدن افراد در شهر است. این زوج با واقعیت هولناکی که اکنون با آن روبرو هستند دست و پنجه نرم می‌کنند و درگیر تلاش برای متوقف کردن این موجود می‌شوند.

۸. پایان خوش من (My Happy End)

سریال کره ای

به نظر می‌رسد سئو جائه وون (جانگ نا را) همه چیز دارد. در محل کار، او یک زن خودساخته و مدیر عامل یک برند معتبر مبلمان است که طرفداران زیادی در رسانه‌های اجتماعی دارد. او در خانه با هیو سون یونگ (سون هو جون) خوش قلب ازدواج کرده است که یک دختر زیبا هم دارند.

در همین حال، زندگی همکلاسی جائه وون در دانشگاه یعنی کوون یون جین (سو یی هیون) آنطور که برنامه‌ریزی کرده بود پیش نمی‌رود؛ او یک ازدواج ناموفق داشته و در شغلش هم موفق نبوده است. یون جین پس از اینکه دوباره تصادفا با جائه وون ملاقات می‌کند، نمی‌تواند به زندگی دوستش حسادت نکند!

منبع خبر: رکنـا