با اعتماد به نفس بیشتری به دربی می رویم
با اعتماد به نفس بیشتری به دربی می رویم

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس  پس از برتری تیمش  برابر تیم هوادار در مورد احضار خود به کمیته اخلاق، اظهار کرد: فقط می‌دانم احضار شده‌ام، اما دلیلش را نمی‌دانم. من درمورد صحبت‌های روز گذشته محمود فکری حرف خاصی نزدم. فقط به این دلیل که سوال شد جواب دادم. آیا نباید جواب می‌دادم؟ درمورد کمیته […]

فوتبال .پرسپولیس.شهر آورد تهران - با اعتماد به نفس بیشتری به دربی می رویم

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس  پس از برتری تیمش  برابر تیم هوادار در مورد احضار خود به کمیته اخلاق، اظهار کرد: فقط می‌دانم احضار شده‌ام، اما دلیلش را نمی‌دانم. من درمورد صحبت‌های روز گذشته محمود فکری حرف خاصی نزدم. فقط به این دلیل که سوال شد جواب دادم. آیا نباید جواب می‌دادم؟ درمورد کمیته اخلاق اطلاع خاصی ندارم.

او درباره بازی امروز، گفت: بازی خوبی بود و مهم کسب ۳ امتیاز بود که خدا را شکر به دست آمد. با روحیه خوب و اعتماد به نفس بیشتری به دربی می‌رویم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره جلسه اخیر خودش و رضا درویش با بازیکنان و کادرفنی این تیم، گفت: جلسه خاصی نبود. مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت برای سر زدن به بچه‌ها به محل تمرین برود. مشکل خاصی نبود و فقط می‌خواست بچه‌ها و مربیان را ببیند.

او درباره  اینکه آیا نتیجه یک بر صفر در آستانه دربی راضی‌کننده بود، زیرا به نظر می‌رسید یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد، پاسخ داد: از کجا می‌دانید او راضی نبود؟ سرمربی در کنار خط تمام تلاش خود را برای برنده شدن تیم به کار می‌گیرد. هوادار هم بازیکنان خیلی خوبی دارد. رتبه یازدهم جایگاه‌شان نیست و باید رتبه بهتری در جدول به دست بیاورند.

معاون پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به شرایط دیدار قبلی که مقابل الدحیل نتیجه را واگذار کردیم، طبیعی بود در این مسابقه استرس داشته باشیم. بازی بعدی ما هم دربی است و دوست نداشتیم امتیاز از دست بدهیم. به هر جهت مهم کسب ۳ امتیاز بود تا در جدول به تیم‌های بالای سرمان نزدیک شویم.

بادامکی درباره اینکه آیا برای تقویت تیم در نیم فصل تاکنون جلسه‌ای با کادرفنی داشته‌اند، عنوان کرد: در تلاش هستیم تیم را تقویت کنیم. نیمه پر لیوان را هم ببینید که تیم‌های پایه ما خوب کار کرده و بازیکنان جوان خیلی خوبی به تیم بزرگسالان اضافه می‌شوند. این جای امیدواری دارد که نفرات جوان می‌توانند در آینده جای بازیکنان بزرگسال بازی کنند.

او ادامه داد: هنوز کادرفنی لیستی به ما نداده، اما قطعا پس از دربی اتفاقاتی می‌افتد.

معاون پرسپولیس درباره دربی روز پنجشنبه، تصریح کرد: دربی همیشه حساس است. به ویژه اکنون که ۲ تیم در بالای جدول هستند، حساسیت بیشتر می‌شود. تمرکز خود را روی تیم ما گذاشته‌اند. ان‌شاالله بتوانیم با بالاترین کیفیت بازی کرده و ۳ امتیاز را بگیریم.

باشگاه خبرنگاران