به گزارش زیرنویس از لرستان؛ سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با اولویت مقابله با خودروهای موسوم به شوتی، با حضور مأموران ستادی، تخصصی و سایر یگان های تابعه این شهرستان شناسایی محل های عبور قاچاقچیان و خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.  وی […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با اولویت مقابله با خودروهای موسوم به شوتی، با حضور مأموران ستادی، تخصصی و سایر یگان های تابعه این شهرستان شناسایی محل های عبور قاچاقچیان و خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی به ۷ دستگاه خودروی وانت و سواری تیزرو (موسوم به شوتی) که برخی از آنها نیز مجهز به سیستم دودزا و مخزن میخ سه پایه بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها میزان قابل توجهی انواع مختلف کالای قاچاق خارجی شامل، انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده های نفتی، انوع ظروف آشپزخانه و … کشف و ۷ متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

 سردار الهی در پایان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالا های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

مهدی زکی پور/ لرستان 

منبع خبر: رکنـا