سپاهان همچنان بی‌رحم در خط حمله
سپاهان همچنان بی‌رحم در خط حمله

 در آخرین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود که سه دیدار از بین آنها مربوط به استقلال، پرسپولیس و سپاهان به عنوان سه مدعی اصلی قهرمانی این فصل رقابت‌هاست. در ادامه نتایج لحظه به لحظه دیدارهای امروز (شنبه) را مشاهده می‌کنید: نساجی یک – استقلال خوزستان صفر (نتیجه […]

خط حمله تیم سپاهان, سپاهان, فوتبال برتر - سپاهان همچنان بی‌رحم در خط حمله

 در آخرین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود که سه دیدار از بین آنها مربوط به استقلال، پرسپولیس و سپاهان به عنوان سه مدعی اصلی قهرمانی این فصل رقابت‌هاست.

در ادامه نتایج لحظه به لحظه دیدارهای امروز (شنبه) را مشاهده می‌کنید:

نساجی یک – استقلال خوزستان صفر (نتیجه نهایی)
گل‌ها: امیرمحمد هوشمند در دقیقه ۶۶

شرح گل‌ها: ارسال فرشید اسماعیلی به داخل محوطه جریمه استقلال، باز هم ضعف آبی‌پوشان خوزستان در ارسال‌ها را نشان داد و دروازه آن‌ها توسط امیرمحمد هوشمند باز شد.

سپاهان ۴ – مس رفسنجان ۱ (نتیجه نهایی)
گل‌ها: رامین رضاییان در دقیقه ۵۶، رضا شکاری در دقیقه ۶۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۶۸ و ۸۲

شرح گل‌ها: ضربه ایستگاهی زیبای رامین رضاییان دوباره مثمر ثمر شد و گل اول سپاهان به ثمر رسید.

ارسال باکیفیت کاوه رضایی از جناح راست، توپ را در مقابل دروازه به رضا شکاری رساند تا او بتواند دروازه مس رفسنجان را باز کند.

رامین رضاییان پس از فرار از جناح راست، رضا اسدی را صاحب توپ کرد و او هم با ارسالی دقیق، شهریار مغانلو را در موقعیت دروازه خالی قرار داد تا مهاجم سپاهان با ضربه سر دروازه مس رفسنجان را برای بار سوم باز کند.

روی کار ترکیبی بازیکنان سپاهان، مهاجمان این تیم پشت مدافعان مس رفسنجان صاحب توپ شدند و در نهایت شهریار مغانلو دروازه خالی مس رفسنجان را باز کرد.

جلال‌الدین علی‌محمدی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابقش را باز کرد.

پرسپولیس یک – هوادار صفر (نیمه دوم)
گل‌ها: صائب محبی (گ. ب) دقیقه ۲۲

شرح گل‌ها: روی اشتباه مدافع هوادار در دفع توپ، مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه هوادار صاحب موقعیت شد و زمانی که قصد دادن پاس کات‌بک داشت، توپ به صائب محبی برخورد کرد تا روی جای‌گیری بد علیرضا حقیقی، دروازه هوادار باز شود.

فولاد صفر – استقلال صفر  (ساعت ۱۷:۴۵)
گل‌ها: –

شرح گل‌ها: –

این گزارش به روز رسانی می‌شود…

باشگاه خبرنگاران