از جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، پرسیده شد که آیا بر این باور است که لیونل مسی در جام‌جهانی بعدی به میزبانی ایالات متحده، کانادا و مکزیک در سال ۲۰۲۶ بازی خواهد کرد یا خیر. او به شوخی پاسخ داد که دلش می‌خواهد مسی در سال ۲۰۳۴ در عربستان سعودی نیز بازی کند، با اینکه تا […]

- اظهارات عجیب و غریب رئیس فیفا؛ مسی نباید استراحت کند!/ او را در جام‌جهانی ۲۰۳۴ می‌خواهم!

از جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، پرسیده شد که آیا بر این باور است که لیونل مسی در جام‌جهانی بعدی به میزبانی ایالات متحده، کانادا و مکزیک در سال ۲۰۲۶ بازی خواهد کرد یا خیر. او به شوخی پاسخ داد که دلش می‌خواهد مسی در سال ۲۰۳۴ در عربستان سعودی نیز بازی کند، با اینکه تا آن زمان نزدیک به ۵۰ سال سن خواهد داشت. اینفانتینو در گفتگو با دی‌اس‌اسپورت گفت: «من مسی را در جام جهانی بعدی می‌خواهم، در تورنمنت بعدی نیز می‌خواهمش (در پرتغال، مراکش و اسپانیا) و همچنین بعدی (در عربستان سعودی). تا زمانی که خودش می‌خواهد.»

مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ درخشید و تیم ملی آرژانتین را به شکوه کشاند و نام خود را در کنار بهترین بازیکنان تاریخ ثبت کرد. او در قطر مسحورکننده بود و کاملا طبیعی است که اینفانتینو همانند بسیاری دیگر آرزو داشته باشد که مسی همچنان به بازی و درخشش ادامه دهد بدون توجه به اینکه سنش بالا می‌رود.

مسی با توجه به سن بعید است که در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشته باشد، چه برسد به تورنمنت ۲۰۳۴. این مهاجم بزرگ که در حال حاضر برای اینترمیامی بازی می‌کند، قبل از بازی برای آرژانتین در کوپا آمریکا در سال آینده به MLS بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی