نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس که در بازی با هوادار چند موقعیت گلزنی خوب داشت، در ابتدا گفت: قبل از هر چیز خوشحالم که این بازی را بردیم. این اولین بازی من بود که در ترکیب اولیه حاضر بودم و این برای من خیلی خوب است و کمک می‌کند که من ریتم خودم را پیدا […]

- رضایت ندارم و پدرم از دستم عصبانی است!

نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس که در بازی با هوادار چند موقعیت گلزنی خوب داشت، در ابتدا گفت: قبل از هر چیز خوشحالم که این بازی را بردیم. این اولین بازی من بود که در ترکیب اولیه حاضر بودم و این برای من خیلی خوب است و کمک می‌کند که من ریتم خودم را پیدا کنم. ما امروز فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و من حداقل یک گل باید به ثمر می‌رساندم. اما برای من مهم است که تیم برد و من توانستم در این برد سهیم باشم.

سوال بعدی از باهویی درباره این بود که چقدر از نمایش خودش در پرسپولیس راضی است؛ او گفت: من مهاجم هستم مهاجم هستم! که خبرنگار در این لحظه از او پرسید آیا رضایت داری؟ که او گفت که نه، همین الان باید بروم تلفنم را بردارم و به پدرم که از دستم عصبانی است، جواب بدهم!

باهویی ادامه داد: بله من باید گل بزنم ولی من فقط یک مهاجم نیستم و باید به تیم هم کمک کنم. باید بازی بهتری داشته باشم و به هم‌تیمی‌هایم هم کمک کنم. همانطور که گفتم این سومین بازی سومین بازی بود که از اول برای پرسپولیس بازی می‌کردم و امیدوارم بازی بعدی اولین گلم را برای این هواداران استثنایی پرسپولیس بزنم.

باهویی در ادامه صحبت‌هایش گفت: امروز دو فرصت برای گلزنی داشتم و این اشتباه من بود که این گل‌ها به ثمر نرسید ولی این خیلی بهتر از این است که به خانه بروی نگاه کنی که توی هیچ موقعیتی نبودی. ما باید موقعیت‌های بیشتری را بسازیم و گل بزنیم.

باهویی درباره ارسال نوتیس به باشگاه هم گفت: من اینجا مدیر برنامه‌هایم کارم را انجام می‌دهد و به من کمک می‌کند و من تمام تمرکزم روی فوتبال است. الان نمی‌خواهم درباره حقوق و دستمزد و پرداخت صحبت کنم و اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کنم. من اینجا هستم برای فوتبال بازی کردن و کمک کردن به تیم.

او درباره آینده‌اش در پرسپولیس هم گفت: من تا ماه ژوئن (خرداد) قرارداد دارم. حرفه‌ای هستم و هر روز در تمرینات حضور پیدا می‌کنم و سعی می‌کنم به تیم کمک کنم.

او در مورد دربی هم گفت: همه با من درباره این مسابقه صحبت می‌کنند. خوشحالم که تو این بازی بازی کردم برای اینکه میتوانم فرم خوبم را به دست بیاورم و امیدوارم که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم بعد از این روزهای سخت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با برد به استقبال استقلال رفت/ عبور سرخ‌ها از هوادار به عشق دربی

منبع: خبـر ورزشی