مرد شرور در روز روشن به سمت زنان و دختران هجوم می برد و با تهدید قمه، آنها را به پشت شمشادهای پارک می برد تا طعمه هایش را تسلیم نیت های شوم خود کند اما در نهایت دستگیر شد. مرد شرور در روز روشن به سمت زنان و دختران هجوم می برد و با […]

مرد شرور در روز روشن به سمت زنان و دختران هجوم می برد و با تهدید قمه، آنها را به پشت شمشادهای پارک می برد تا طعمه هایش را تسلیم نیت های شوم خود کند اما در نهایت دستگیر شد.

مرد شرور در روز روشن به سمت زنان و دختران هجوم می برد و با تهدید قمه، آنها را به پشت شمشادهای پارک می برد تا طعمه هایش را تسلیم نیت های شوم خود کند اما در نهایت دستگیر شد.

 

حمله وحشیانه مرد متجاوز به زنان و دختران

 

از چندی قبل زنان و دختران با مراجعه به اداره پلیس از مردی شکایت کردند که با تهدید قمه، ‌آنها را می ربود. یکی از شاکیان گفت: در حال عبور از کوچه ای در یکی از مناطق پایتخت بودم که ناگهان مردی به سمتم هجوم آورد. وی لباس های مرا کشید و با تهدید از من خواست تا همراهش برود. ابتدا مقاومت کردم اما کمی بعد از زیر کاپشنش قمه ای بیرون آورد و آن را به سمت من گرفت. وی تهدید کرد که اگر همراهش نروم با قمه جانم را می گیرد و جسدم را مثله میکند. وحشت کرده بودم و از ترس زبانم بند آمده بود. وقتی دیدم جانم در خطر است، تسلیم شدم و مرد مهاجم با تهدید قمه، ‌مرا به پارک کوچکی که در آن محدوده بود کشاند و با تهدید به من تجاوز کرد.

 

اظهارات شاکیان، تفاوتی با یکدیگر نداشتند. همه آنها می گفتند که مرد متجاوز آنها را با قمه تهدید کرده است. در این شرایط بود که تیمی ازکارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری مرد مهاجم آغاز کردند. با توجه به اینکه تصویر متهم در دوربین ها ثبت شده بود، هویت وی که مردی سابقه دار بود به دست آمد. او پیش از این ۱۹ مرتبه به جرم شرارت و آزار و اذیت دستگیر و زندانی شده بود که کارآگاهان با این سرنخ وی را دستگیر کردند.

 

متهم با قرار قانونی در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تحقیقات از وی ادامه دارد

همشهری

+