استقلال و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی سال ۹۰ به هم رسیده بودند و طبق برنامه این مسابقه باید روز هجدهم آذر ماه آن سال برگزار می‌شد. شرایط دو تیم قبل از انجام دربی مذکور کاملا متفاوت بود اما پرسپولیس با حمید استیلی اصلا مطمئن نتیجه نمی‌گرفت و هر لحظه زمزمه برکناری یا […]

استقلال و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی سال ۹۰ به هم رسیده بودند و طبق برنامه این مسابقه باید روز هجدهم آذر ماه آن سال برگزار می‌شد. شرایط دو تیم قبل از انجام دربی مذکور کاملا متفاوت بود اما پرسپولیس با حمید استیلی اصلا مطمئن نتیجه نمی‌گرفت و هر لحظه زمزمه برکناری یا خداحافظی او مطرح بود.

دو تیم در هجدهم آذر ماه سال ۹۰ به مصاف هم رفتند و بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد اما استقلالی‌ها در وقت اضافه کاملا بهتر ظاهر شدند و با اتکا بر دو گل مجتبی جباری و تک‌گل اسماعیل شریفات حریف خودشان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند. نتیجه‌ای که موجب شد حمید استیلی بلافاصله پس از پایان مسابقه استعفا بدهد و مصطفی دنیزلی دوباره برای هدایت پرسپولیس به تهران سفر کند.

در آن مسابقه فرهاد مجیدی پس از این‌که در آخرین دقایق وقت‌های اضافی تعویض شد، بازوبند کاپیتانی را برای افزایش روحیه اسماعیل شریفات بر بازوی او بست! البته چند ماه پس از این دیدار بحث‌های زیادی پیرامون استفاده برخی بازیکنان استقلال از یک ماده نیروزا به نام جک تری‌دی مطرح شد اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد مدارک و شواهد کامل نیست و به همین خاطر نمی‌تواند قضیه را تایید کرده یا کسی را محروم کند.

وقتی استقلال در دربی سرمربی پرسپولیس را عوض کرد!

منبع: خبـر ورزشی