به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید کمال هادیان‌فر  در خصوص شماره گذاری خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها اظهار داشت: تاکنون هیچ کدام از خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها پلاک و شماره گذاری نشده‌اند.  رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تعدادی از این خودروها در مرحله ثبت سفارش‌اند، برخی در گمرک مشکل دارند و تعداد محدودی از […]

به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید کمال هادیان‌فر  در خصوص شماره گذاری خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها اظهار داشت: تاکنون هیچ کدام از خودروهای وارداتی فوتبالیست‌ها پلاک و شماره گذاری نشده‌اند.

 رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تعدادی از این خودروها در مرحله ثبت سفارش‌اند، برخی در گمرک مشکل دارند و تعداد محدودی از آنها نیز توسط وکلایشان در حال پیگیری هستند.

 سردار هادیان فر اعلام کرد: تا زمانی که پلیس راهور اصل مصوبه هیات وزیران را ندیده و مشخصات خودروهای وارد شده را با مصوبه هیات وزیران مطابقت ندهد شماره گذاری صورت نمی‌گیرد.

 وی افزود: مع الوصف اصل مصوبه هیأت وزیران باید با خودروهای وارداتی مطابقت داشته باشد و در صورت لزوم نیز پلیس باید از سلسله مراتب کسب تکلیف کند تا بتواند این خودروها را شماره گذاری کند چرا که قبلاً دستوری به پلیس راهور مبنی بر عدم شماره گذاری خودروهای لوکس، گران قیمت و تولید کشور آمریکا ابلاغ شده بود.

گفتنی است حواله واردات خودرو یکی از پاداش هایی بود که بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده بود. مطابق این مجوز هر بازیکن تیم ملی و البته برخی همراهان کاروان اجازه داشتند به انتخاب خودشان یک دستگاه اتومبیل وارد کنند.

 

منبع خبر: رکنـا