رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید طی ساعاتی از سه شنبه شب تا ظهر پنجشنبه بارش باران و برف استان را فرا می گیرید.    محمد حسن باقری شکیب در گفتگویی با اعلام هشدار زرد هواشناسی در طی روزهای آینده […]

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید طی ساعاتی از سه شنبه شب تا ظهر پنجشنبه بارش باران و برف استان را فرا می گیرید.

 

 محمد حسن باقری شکیب در گفتگویی با اعلام هشدار زرد هواشناسی در طی روزهای آینده گفت: با فعالیت سامانه بارشی طی ساعاتی از سه شنبه شب تا ظهر پنج شنبه بارش باران و در مناطق مرتفع استان بارش برف پیش بینی می شود.

 

وی افزود: احتمال بارش برف طی ساعاتی از چهارشنبه شب تا ظهر پنج شنبه و بویژه در گردنه های استان بیشتر خواهد بود.

 

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره‌کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از امروز تا اواخر روز سه‌شنبه آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و به علت پایداری جو طی ساعاتی از فردا افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مراکز شهری و صنعتی خواهیم داشت.

 

باقری‌شکیب اضافه کرد: با توجه به تشدید بارش‌ها در برخی از ساعات آبگرفتگی معابر را خواهیم داشت و احتمال بارش برف طی ساعاتی از چهارشنبه شب تا ظهر پنجشنبه به ویژه در گردنه‌های استان بیشتر خواهد بود.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: از صبح جمعه با خروج سامانه بارشی از استان کاهش محسوس دما و یخبندان را در سطح معابر خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به آبگرفتگی و لغزندگی معابر دستگاه‌های مربوطه آمادگی لازم را داشته باشند و با توجه به بارش برف طی ساعاتی از چهارشنبه شب تا ظهر پنجشنبه به ویژه در گردنه‌های استان از تردد غیرضروری اجتناب شود.

 

+