سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر. تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در  […]

- دلیل تخلیه اضطراری ۱۲ خانه در محدوده میدان منیریه چه بود؟

سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر. تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در  خبابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان منیریه، خیابان امیربهادر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار دو طبقه نگهداری از ظروف پلاستیکی و ‌یکبار مصرف به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش تمام این فضا را در برگرفته و به تعدادی از منازل اطراف نیز سرایت کرده است.

ملکی افزود:  آتش‌نشانان همزمان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز افدام به تخلیه منازل مسکونی اطراف کردند. در مجموع ساکنان ۱۲ واحد مسکونی تخلیه شد.

وی با بیان اینکه وجودسیلندرهای گاز در محل سبب وقوع انفجارهای محتلف شده و عملیات را با دشواری مواجه کرده است، گفت: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق ادامه دارد و تاکنون این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است.

۴۷۴۷

منبع: خبـرآنلاین