به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی تاج در حاشیه مراسم معارفه مجید جلالی به عنوان مدیر تکنیکال دایرکتور فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که چنین اتفاقی در فوتبال ایران افتاده است. من از سال ۱۳۶۸ در پست‌های مدیریتی فوتبال ایران حضور داشته ام. در چند سال اخیر هم که به عنوان نایب رئیس […]

- با این مسیری که می‌رویم آینده خوبی در انتظار ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهدی تاج در حاشیه مراسم معارفه مجید جلالی به عنوان مدیر تکنیکال دایرکتور فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که چنین اتفاقی در فوتبال ایران افتاده است. من از سال ۱۳۶۸ در پست‌های مدیریتی فوتبال ایران حضور داشته ام. در چند سال اخیر هم که به عنوان نایب رئیس AFC حضور داشته ام کشور ژاپن را در زمینه استعدادیابی بهتر از سایر کشورها بوده است و نقطه استاندارد آسیا است.

او ادامه داد: فوتسال و فوتبال ساحلی ایران بهترین آسیا هستند و ما قصد داریم فوتبال ایران را در پایه های مختلف به درجات بالایی برسانیم. خدا را شکر در تمام سنین تیم های پایه داریم و امیدوارم پیشرفت داشته باشیم.

او ادامه داد: کلام استاندارد سازی کلام علمی است و ما می خواهیم فوتبال را با علم جلو ببریم. این استاندار سازی می گوید که از کجا باید شروع کنیم و به کجا برویم و بعد از آن ارزیابی کنیم که کجای کار ما مثبت بوده و کجا منفی. در کل ارزیابی من از ایجاد بخش تکنیکال دایرکتور مثبت است و هنوز خیلی از کشورهای آسیایی نتوانسته اند چنین بخشی را به فدراسیون های خود اضافه کنند.

با کوزوو رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن و رئیس کمیته فنی AFC صحبت های زیادی داشته ام و از او مشورت های زیادی گرفته ام. امیدوارم مسیر را به خوبی ادامه دهیم، نهادهایی که به فوتبال می پردازند از جمله شهرداری و آموزش پرورش و … باید مطابق استانداردسازی برای فوتبال کشور برنامه داشته باشند. تا زمانی که من در فدراسیون فوتبال باشم از تکنیکال دایرکتور حمایت خواهم کرد و شرایط را مهیا می کنم تا بهترین اتفاقات رخ دهد.

تاج در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در فدراسیون حلقه های گمشده ای بود. ما باید نوجوانان تا امیدها را طوری برنامه ریزی کنیم که در بزرگسالان بازی کنند.در واقع تکنیکال دایرکتوری موضوعی هست که AFC جدی به آن می پردازد.

وی ادامه داد: آقای ونگر در کنفرانسی که سه چهار سال پیش در قطر برگزار شد روی این موضوع با من صحبت کرد تا راه اندازی کنیم. آقای جلالی علاقمند به این موضوع هست و خودش متوجه ماجرا و صاحب نظر است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بودجه ای که برای برنامه مجید جلالی در نظر گرفته است گفت: ما ساخت و ساز را متوقف نکردیم. هتل را به زودی افتتاح می کنیم. بودجه ساختمانی خودمان را خرج بودجه جاری نمی کنیم. ضمن اینکه معتقدم تکنیکال دایرکتوری بسیار اهمیت دارد که بودجه اش از همه اینها بالاتر است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا