کارشناس اداره هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «وزش باد در تهران از دوشنبه (۲۰ آذر) بیشتر خواهد شد به طوری که از غلظت الودگی هوا کاسته می‌شود.»   فریبا گودرزی افزود: «وزش باد تا آخر هفته و روز پنجشنبه ۲۳ آذر در تهران ادامه خواهد داشت. همچنین شاهد ناپایداری جوی و […]

کارشناس اداره هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «وزش باد در تهران از دوشنبه (۲۰ آذر) بیشتر خواهد شد به طوری که از غلظت الودگی هوا کاسته می‌شود.»

 

ورود سامانه بارشی جدید به کشور | بارش برف در این مناطق از ایران

فریبا گودرزی افزود: «وزش باد تا آخر هفته و روز پنجشنبه ۲۳ آذر در تهران ادامه خواهد داشت. همچنین شاهد ناپایداری جوی و بارش خواهیم بود. دمای هوا نیز ۲ تا ۳ درجه سردتر می‌شود.»
آسمان تهران دوشنبه (۲۰ آذر) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در ‌روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
گودرزی با اشاره به اینکه روند کاهش دما در کشور ادامه خواهد داشت، ادامه داد: «ورود سامانه بارشی به کشور در روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) خواهد بود که کاهش دما در نیمه شمالی کشور محسوس‌تر است.»
کارشناس اداره هواشناسی کشور روز چهارشنبه (۲۲ آذر) را برای نیمه غربی کشور همراه با بارندگی ارزیابی کرد و یادآور شد: «فقط برای ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه (۲۳ آذر) نیز به جز جنوب شرق کشور، تمام مناطق کشور شاهد بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهیم بود.»

همشهری آنلاین

+