امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین، گفت: آسیب‌هایی که به انسان‌های بی‌گناه، به ویژه به کودکان و زنان وارد می‌شود در هیچ کجای دنیا به عنوان یک عملیات نظامی و یا یک تاکتیک مطرح […]

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین، گفت: آسیب‌هایی که به انسان‌های بی‌گناه، به ویژه به کودکان و زنان وارد می‌شود در هیچ کجای دنیا به عنوان یک عملیات نظامی و یا یک تاکتیک مطرح نیست و ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی در مرحله‌ای قرار گرفته که مثل یک دیوانه دست به هر کاری می‌زند و این نشان‌دهنده ضعف آن‌هاست. رژیم صهیونیستی اگر ضعف نداشت و می‌خواست با قدرت بجنگد تاکتیک نظامی به کار می‌گرفت و در مقابل حریفش قرار می‌گرفت، نه اینکه به سراغ زن و بچه و بیمارستان برود.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد که امکانات ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفا قرار دارد، دستگاه ام آر آی را نشان دادند و گفتند یک سایتی پشت آن قرار دارد که یک اسلحه دارد در صورتی که در شهری که جنگ است ممکن است خدمه و یا حراست بیمارستان هم اسلحه داشته باشند و این دلیل نمی‌شود که یک بیمارستانی با آن عظمت و با آن‌همه بیمار و بچه را از بین ببرند. آن‌ها حتی نتوانستند این ادعا را ثابت کنند و همه اذعان کردند که این یک بزرگنمایی است.

امیر سیاری افزود: اقدامات رژیم جنایتکار صهیونیستی نشانه ضعف، اضمحلال و از هم پاشیدگی آن‌ها است. آدم وقتی ضعیف می‌شود و دیگر حرفی برای گفتن ندارد ممکن است به هر کاری دست بزند.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در موقعیت ضعف و اضمحلال قرار گرفته است و با وجود رسانه همه واقعیت‌ها نمایان شده و دیگر چیزی از کسی پوشیده و پنهان نیست. کسانی که مدعی حقوق بشر هستند باید ببینند چه بلایی بر سر مردم مظلومی که هیچ پناهی ندارند می‌آید. اگر حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی نبود مطمئن باشید رژیم صهیونیستی امروز وجود نداشت.

منبع: مـهر