به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در روز‌های گذشته اخبار مختلف درباره نامه‌های هشدار اعضای خارجی تیم منتشر شد که موجب نگرانی به حق هواداران عزیز است. در این ارتباط ذکر چند نکته ضروری است. در ابتدا از صبوری متعصبانه اعضای تیم تشکر و قدردانی […]

 

پرسپولیس, فوتبال, لیگ برتر فوتبال - بیانیه باشگاه پرسپولیس برای پرداخت معوقات

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در روز‌های گذشته اخبار مختلف درباره نامه‌های هشدار اعضای خارجی تیم منتشر شد که موجب نگرانی به حق هواداران عزیز است.
در این ارتباط ذکر چند نکته ضروری است.

در ابتدا از صبوری متعصبانه اعضای تیم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بازیکنان و مربیان خارجی و در کل اعضای تیم در مواجهه با مشکلات مالی باشگاه تا حد امکان خویشتنداری نموده‌اند و با وجود این شرایط ارزشمند است که در تمام مدت، نهایت تلاش و توان خود را در تمرینات و مسابقات به کار گرفته‌اند و هر تصوری غیر از این بی‌انصافی و غرض‌ورزانه است.

متاسفانه از ابتدای فصل جاری در پرداخت به اعضای تیم به ویژه مربیان و بازیکنان خارجی تیم دچار مشکل بوده‌ایم، ولی در صدد حل بخشی از آن در روز‌های آتی هستیم.

باشگاه به دنبال تامین اعتبار مالی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت‌هایی را به این عزیزان داشته باشد و بخشی از تعهدات خود را ادا نماید.

بابت این تاخیر در پرداخت‌ها، همچنین از خانواده‌های مربیان و بازیکنان تیم به جهت تنگنای مالی که در آن قرار گرفته‌اند عذرخواهی می‌کنیم.

در پایان، جهت استحضار مسوولان امر که شاید در چند و، چون دقیق امور فوتبال نباشند می‌رسانیم، قهرمانی و موفقیت‌ها در تمام دنیا باعث گشایش‌های مالی و افزایش درآمد می‌شود، ولی اتفاقی که درباره پرسپولیس افتاد این بود که بعد از سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته نه تنها بابت این عناوین پاداش و مشوقی نصیب پرسپولیس و هواداران آن نشده است بلکه بسیاری راه‌های درآمدزایی به روی این باشگاه و هواداران بسته شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا