برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس شب گذشته لیست خود برای تیم ملی عمان در اردوی امارات در راه آماده سازی برای مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر اعلام کرد. سایت «بوابه الکره العمانیه» امروز به نقد از تصمیم جنجالی برانکو در لیست تیم ملی عمان پرداخت. این رسانه عمانی نوشت: برانکو در عین ناباوری […]

برانکو ایوانکوویچ, تیم ملی فوتبال عمان, فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر - مربی کروات بار دیگر همه را متعجب کرد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس شب گذشته لیست خود برای تیم ملی عمان در اردوی امارات در راه آماده سازی برای مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر اعلام کرد.

سایت «بوابه الکره العمانیه» امروز به نقد از تصمیم جنجالی برانکو در لیست تیم ملی عمان پرداخت. این رسانه عمانی نوشت: برانکو در عین ناباوری ولید المسلمی آقای گل لیگ برتر عمان را به تیم ملی دعوت نکرد. همچنین عبدالعزیز المقبالی که نمایش خیرکننده ای در لیگ داشت را نیز کنار گذاشت.

این رسانه عمانی ادامه داد: برانکو بار دیگر همه را متعجب کرد و عمر الفزاری ستاره این روزهای فوتبال عمان را نیز دعوت نکرد تا هواداران فوتبال وارد شوک شوند.

برانکو در دو سال گذشته هدایت عمان را برعهده دارد. سرمربی سابق پرسپولیس این روزها با نقدهای شدید از سوی رسانه های عمان به خاطر کسب نتایج ضعیف مواجه است.

منبع: خبـر ورزشی