مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برد سرخپوشان مقابل تیم هوادار در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بدی نبود و مهم ۳ امتیازی بود که باید پرسپولیس می‌گرفت که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و این بازی را پیروز شد. به هر حال سرخپوشان بعد از اینکه از […]

 

پرسپولیس, دربی, شهر آورد پایتخت, فوتبال - امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برد سرخپوشان مقابل تیم هوادار در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بدی نبود و مهم ۳ امتیازی بود که باید پرسپولیس می‌گرفت که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و این بازی را پیروز شد. به هر حال سرخپوشان بعد از اینکه از بازی‌های آسیایی حذف شدند و چند روز مانده به بازی دربی به این برد نیاز داشتند.

وی در خصوص اینکه تیم هوادار را در این بازی چطور دید، گفت: به نظرم هوادار هم بازی خوبی انجام داد و فکری خیلی خوب در این تیم کار کرده و یک تیم یکدستی به وجود آورده که فوتبال بازی می‌کردند و این طور نبود که بیایند و دفاع کنند و برای همین بازی جذابی را شاهد بودیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه نبیل باهویی و محمد عمری مهاجمان سرخپوش موقعیت‌های زیادی را خراب کردند و هنوز مشکل گلزنی سرخپوشان حل نشده است، گفت: به هر حال استرس در ساق پای بازیکنان است و باهویی تازه به پرسپولیس آمده و هنوز نتوانسته گل بزند و خودش را نشان بدهد و دنبال گل زدن است و همین موضوع باعث می‌شود که استرس نگذارد که بازی خودش را انجام بدهد. البته من فکر می‌کنم باهویی در حد پرسپولیس نیست، اما امیدوارم بعدا بهتر شود و بتواند کمک کند. به هر حال الان بازیکن پرسپولیس است و با او قرارداد بستند و کار دیگری نمی‌توانند انجام بدهند.

وی در خصوص اینکه بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی پایتخت را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم این برد از لحاظ روحی و روانی به پرسپولیس کمک کرد و از آن طرف استقلال مساوی کرد. شک نکنید یحیی و تیمش برای برد به این بازی می‌روند و دور از دسترس نیست. مطمئنا اگر پرسپولیس این بازی را پیروز شود در آن صورت می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود چرا که یکی، ۲ بازی عقب افتاده هم دارد. به نظرم دربی یا مساوی می‌شود و یا پرسپولیس این بازی را می‌برد. نکونام سازمان دفاعی اش مثل کی روش است و اول دفاع می‌کند تا گل نخورد و فکر می‌کنم پرسپولیس رو به جلو بازی می‌کند در نهایت می‌تواند این بازی را پیروز شود.

کرمانی مقدم در خصوص اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط می‌تواند در کورس قهرمانی بماند، گفت: صددرصد، تیم پرسپولیس ۲ بازی عقب مانده دارد و اگر استقلال را شکست بدهد بازی دیگر با نساجی دارد که می‌تواند به سمت قهرمانی برود و شک نکنید. همچنین آسیب دیده هایش هم بیایند وضعیتش بهتر می‌شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله پرسپولیس بتواند دربی را پیروز شود. به برخی از پیشکسوتان می‌خواستم بگویم که یادشان نرود که یحیی چند قهرمانی برای پرسپولیس آورده و مربی موفق بوده است و با یک باخت و حذف شدن از آسیا هیچ چیزی از ارزش هایش کم نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا