به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته گذشته بود که جامعه کشتی شاهد یک خبر غیر منتظره از سوی فدراسیون بودند خبری که حکایت از تغییر و تحول در کادر فنی این تیم می‌داد؛ پژمان درستکار استعفا داد و محسن کاوه جایگزین وی شد؛ خبری که آنچنان ناگهانی بود که باورش حتی برای […]

- کنایه عجیب سرمربی مشهور تزار‌ها به گاتسالوف/ درستکار مربی بزرگی است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته گذشته بود که جامعه کشتی شاهد یک خبر غیر منتظره از سوی فدراسیون بودند خبری که حکایت از تغییر و تحول در کادر فنی این تیم می‌داد؛ پژمان درستکار استعفا داد و محسن کاوه جایگزین وی شد؛ خبری که آنچنان ناگهانی بود که باورش حتی برای نزدیک‌ترین افراد به درستکار سخت بود و حتی برخی این استعفا را مصلحتی و یک نوع برکناری محترمانه قلمداد می‌کردند.

در همین رابطه و با توجه به حضور سه ساله پژمان درستکار در راس کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به سراغ یک مربی بزرگ به نام جامبولات تدیف سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد روسیه رفتیم تا هم درباره عملکرد پژمان و هم روی کار آمدن محسن کاوه نظر او جویا شویم.

کنایه عجیب سرمربی مشهور تزار‌ها به گاتسالوف/ درستکار مربی بزرگی است

مرد بزرگ شما از استعفای پژمان درستکار خبر دارید؟

من بی خبر بودم، زیرا در این مدت دچار مشغله کاری فراوانی بودم. واقعا چرا او از سرمربیگری ایران استعفا داد؟ شاید هم آن‌ها از مربیان بزرگ می‌ترسند (با خنده).

خیلی‌ها پژمان درستکار را در حد تیم ایران نمی‌دانستند، شما چه نظری دارید؟

او از نظر من یک مربی بزرگ محسوب می‌شود چرا که با او تیم ملی ایران نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. این مربی بزرگ و تیم ایرانی اش در مسابقات جهانی و المپیک نتایج بسیار خوبی کسب کردند.

 

کنایه عجیب سرمربی مشهور تزار‌ها به گاتسالوف/ درستکار مربی بزرگی است

حضور محسن کاوه را در راس فنی تیم ملی ایران چگونه می‌بینید.

مطمئنم تحت هدایت این مربی در بازی‌های المپیک پاریس انتظار دارند تیم ملی ایران تیمی بسیار قوی و جوان را وارد مسابقات کند تا در آنجا کشتی گیران شما برای کسب بهترین نتایج تلاش کنند.

شما در مورد روسیه و نتایج این تیم در بلگراد صحبت نمی‌کنید.

در ۲۰ سال اخیر، بدترین نتیجه برای کشور روسیه به دست آمد، زیرا تنها یک قهرمان المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم به نام زائوربک سیداکوف به مدال طلا دست یافت و همچنین مقام سوم تیمی که یک نتیجه دور از انتظار و ضعیف به حساب می‌آید.

کنایه عجیب سرمربی مشهور تزار‌ها به گاتسالوف/ درستکار مربی بزرگی است

درباره نتیجه تحت هدایت گاتسالوف با روسیه چه صحبتی دارید.

عملکرد گاتسالوف در مسابقات جهانی یک مدال طلا برای سیداکوف و مقام چهارم در اوزان المپیکی است، اگر چه من در المپیک توکیو ۳ طلا ۲ برنز و مقام نخست تیمی را دارم، به نظرتان چه کسی نتیجه بهتری دارد؟

درباره قهرمانی سیداکوف و شانس تبدیل شدن به بهترین کشتی گیر سال چه فکر می‌کنید؟

زائوربک سیداکوف یک کشتی گیر شش دانگ است، چون در بلگراد توانست پس از بازگشت دوباره به روی تشک تمام رقیبان اصلی خود را شکست دهد و در فینال هم کشتی گیر سر سخت آمریکایی را ببرد و با شایستگی صاحب مدال طلا شود. او واقعا با مدالی که گرفت معتقدم لیاقت کسب جایزه برترین کشتی گیر سال اتحادیه جهانی را دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا