هرچند که این بازی از حواشی و جنجال خالی نبود و درگیری های نیمکت هوادار و اشکان خورشیدی حسابی روی اعصاب مخاطبان فوتبال رژه می رفت اما برای پرسپولیس اصلاً این چیزها اهمیت نداشت و شاگردان گل محمدی تنها از این دیدار، برد می خواستند. برخلاف اکثر بازی های این فصل پرسپولیس، تیم یحیی سراسر […]

پرسپولیس, فوتبال, لیگ برتر فوتبال, هوادارپرسپولیس - قابل توجه طرفداران پرسپولیس؛ بی خیالی ممنوع!

هرچند که این بازی از حواشی و جنجال خالی نبود و درگیری های نیمکت هوادار و اشکان خورشیدی حسابی روی اعصاب مخاطبان فوتبال رژه می رفت اما برای پرسپولیس اصلاً این چیزها اهمیت نداشت و شاگردان گل محمدی تنها از این دیدار، برد می خواستند.

برخلاف اکثر بازی های این فصل پرسپولیس، تیم یحیی سراسر هجومی بود و بالطبع چیزی جز این از مهره‌های یحیی انتظار نمی رفت. حال سرخ های پایتخت شاید با این برد به خیال خود، آسوده خاطر به استقبال دربی می روند و کم و بیش فشار ها از روی دوش آنها برداشته شده ولی چنین برد هایی با اختلاف یک گل، دلیل بر این نیست که بر عیب و ایراد های دیگر یحیی، چشم پوشی کنیم و چشمانمان را بر آن موارد ببندیم!

پس از بازی با الدحیل و تجربه یک باخت غم انگیز و تراژیک، انتقاد و تحلیل و تفسیر های فراوانی به سوی یحیی و دستیارانش سرازیر شد و شاید کمتر کسی به این نکته توجه کرده باشد که چرا سرمربی پرسپولیس، نمی تواند کیفیت یک بازیکن معمولی را به درجه یک و عالی تبدیل کند!  آنچه تا امروز در پرسپولیس برای گل محمدی رخ داده، چیزی جز توقعات بلند بالا نبوده و با توجه به در نظر گرفتن سقف بودجه و داستان های مخصوص آن عملا شانس اینکه پرسپولیس تیمی کهکشانی و پر ستاره ببندد وجود ندارد و برای رسیدن به ترکیب گران قیمت و رویایی، باید و باید بیشتر از ارقام تعیین شده در سقف بودجه خرید کنند و در بازار نقل و انتقالات فعال باشند! البته که قولش را دادند اما…

به هر روی برد مقابل هوادار دلیل خوبی برای خوشحالی بلند مدت و طولانی نیست و طرفداران و تیم نباید در باد این برد، به خواب زمستانی بروند! شاید تغییر بعضی چیزها در تیم به وسیله سرمربی، تحول شگرفی در شاکله تیم ایجاد کند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی