گفته می‌شود که میلان امروز بازگشت زلاتان ابراهیموویچ را اعلام خواهد کرد. مهاجم سابق این تیم همکار نزدیک جری کاردیناله مالک باشگاه خواهد بود.  این اولین انتصاب ابراهیموویچ از زمان بازنشستگی او از فوتبال در ژوئن ۲۰۲۳ خواهد بود. این ورزشکار سوئدی در چند ماه گذشته چندین بار با مدیران روسونری و کاردیناله ملاقات داشته […]

- بازگشت زلاتان به میلان با سمتی جدید

گفته می‌شود که میلان امروز بازگشت زلاتان ابراهیموویچ را اعلام خواهد کرد. مهاجم سابق این تیم همکار نزدیک جری کاردیناله مالک باشگاه خواهد بود. 

این اولین انتصاب ابراهیموویچ از زمان بازنشستگی او از فوتبال در ژوئن ۲۰۲۳ خواهد بود. این ورزشکار سوئدی در چند ماه گذشته چندین بار با مدیران روسونری و کاردیناله ملاقات داشته است.

ابراهیموویچ ۶ فصل را در میلان به عنوان فوتبالیست گذراند. او ابتدا بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ و سپس بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ در میلان بازی کرد. ملی‌پوش سابق سوئد در ۱۶۳ بازی ۹۳ گل به ثمر رساند.

میلان در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه به دیدار نیوکاسل خواهد رفت. آنها برای صعود باید پیروز شوند و امیدوار باشند که بروسیا دورتموند برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهد.

منبع: خبـر ورزشی