به گزارش زیرنویس به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهرستان های محلات و دلیجان این روزها میزبان میهمانان خونین کفن و شهدای عزیز هستند. استقبال بی نظیر مردم نشان داد علیرغم هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن هنوز مردم عزیز در شهر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهرستان های محلات و دلیجان این روزها میزبان میهمانان خونین کفن و شهدای عزیز هستند. استقبال بی نظیر مردم نشان داد علیرغم هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن هنوز مردم عزیز در شهر و روستا با شهدا پیمان دیرینه دارند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وتوی آتش بس و توقف آدم کشی توسط آمریکای جهان خوار چهره کریه این کشور را نشان داد این حق وتو یک اقدام غیر حقوقی است و باید حتما ساختار سازمان ملل اصلاح شود.

وی افزود: قصه چای دبش جگر بسیاری را سوزاند، تمام متولیان هرچه سریع تر در راستای اطلاع رسانی دقیق و صحیح به میدان بیایند تا بعضی از افراد که دست آن ها تا آرنج به فساد آلوده است در این میان موج سواری نکنند.

سلیمی عنوان کرد: پروژه تخریب مجلس یازدهم امروز به نحو چشمگیری کلید خورده است.