دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس درحالی با نتیجه بدون گل پایان یافت که در طول بازی به ویژه در انتهای این دیدار شاهد درگیری بین اعضای دو تیم بودیم. در پایان این بازی نادر غبیشاوی مربی تیم فولاد خوزستان که سابقه همکاری با […]

استقلال .فوتبال .دربی پایتخت - اقدام یاغی برای باشگاه استقلال دردسرساز شد

دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس درحالی با نتیجه بدون گل پایان یافت که در طول بازی به ویژه در انتهای این دیدار شاهد درگیری بین اعضای دو تیم بودیم.

در پایان این بازی نادر غبیشاوی مربی تیم فولاد خوزستان که سابقه همکاری با جواد نکونام را در کارنامه خود دارد با مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال درگیر شد. گفته می‌شود در جریان بازی هاشمی‌نسب بارها و بارها به همکار سابق خود توهین کرده است و در پایان بازی این موضوع باعث خشم مربی فولاد شده است.

حالا با پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی از هاشمی نسب به دلیل استفاده از الفاظ رکیک و توهین‌های متوالی این مربی به خانواده مربی دروازه‌بانان خود شکایت کرده است. گفته می‌شود ناظر بازی نیز گزارش کاملی از توهین‌های هاشمی‌نسب به غبیشاوی داشته است و باشگاه فولاد نیز به این موضوع استناد کرده است.

شکایت فولادی‌ها از یاغی فوتبال ایران شاید باعث شود این مربی دیدار حساس استقلال با پرسپولیس در روز پنجشنبه را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه استقلال به اظهارات جنجالی هاشمی نسب

منبع: خبـر ورزشی