فرماندار شهرستان زارچ گفت: عوامل جابجایی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه در این شهر که با کامیون اقدام به انتقال آنان کرده بودند، تذکر داده شد.     مرتضی زیباییان، افزود: در خصوص تصویری که در فضای مجازی منتشر شده و مبین جابجایی تعدادی معلم و دانش آموزان با کامیون در این شهر است، […]

فرماندار شهرستان زارچ گفت: عوامل جابجایی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه در این شهر که با کامیون اقدام به انتقال آنان کرده بودند، تذکر داده شد.

 

جابجایی دانش آموزان یک مدرسه با کامیون

 

مرتضی زیباییان، افزود: در خصوص تصویری که در فضای مجازی منتشر شده و مبین جابجایی تعدادی معلم و دانش آموزان با کامیون در این شهر است، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد این اقدام به دلیل تصمیم لحظه‌ای آموزش و پرورش زارچ و بدون هماهنگی با فرمانداری بوده است.

 

وی ادامه داد: روز گذشته در مکاتبه ای با آموزش و پرورش شهرستان در خصوص این کار نادرست که باعث نارضایتی کادر مدرسه و اولیاء دانش آموزان شده است، تذکرات لازم به این اداره داده شد..

 

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان زارچ گفت: از مردم دارالولایه زارچ، فرهنگیان ارجمند و اولیای دانش آموزان به دلیل این اقدام که بدون هماهنگی با فرمانداری شهرستان بوده عذرخواهی می کنیم و پیگیری های لازم به عمل می‌آید تا در آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 

مرکز شهرستان تازه تاسیس زارچ در فاصله حدود پنج کیلومتری یزد قرار دارد.

ایرنا

+