مسعود رضایی روز دوشنبه در نشست خبری بازدید اهالی رسانه از روند پروژه شهرک پرواز همدان اظهار کرد: این پروژه به مساحت ۱۲۵ هکتار، در ۸ زون شهری، ۶۴ بلوک و ۶۴۰ ریز بلوک در حداکثر ۵ و نیم و ۴ و نیم طبقه ساخته می‌شود. وی افزود: تمام واحدها دارای پارکینگ و انباری بدون […]

مسعود رضایی روز دوشنبه در نشست خبری بازدید اهالی رسانه از روند پروژه شهرک پرواز همدان اظهار کرد: این پروژه به مساحت ۱۲۵ هکتار، در ۸ زون شهری، ۶۴ بلوک و ۶۴۰ ریز بلوک در حداکثر ۵ و نیم و ۴ و نیم طبقه ساخته می‌شود.

وی افزود: تمام واحدها دارای پارکینگ و انباری بدون مزاحم هستند همچنین فضاهای آموزشی، فرهنگی، درمانی، انتظامی و فضای سبز نیز در سایت شهرک پرواز دیده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به منابع تأمین ساخت پروژه گفت: دو خط اعتباری برای این پروژه وجود دارد که اولین منبع اعتباری پروژه تسهیلات بانکی به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و ۲۰ ساله و منبع دوم مالی نیز آورده متقاضیان است.

فاز نخست شهرک پرواز در مدت زمان ۲ سال به افتتاح خواهد رسید

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین دولت نیز در بحث زمین رایگان، صدور پروانه و نظام مهندسی به ارزان‌سازی قیمت تمام شده کمک کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه شهرک پرواز بیان کرد: فاز نخست پروژه که در آن ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل متقاضیان خواهد شد تا به امروز ۲۰ درصد پیشرفت داشته و سقف چهارم تعدادی از بلوک‌ها به پایان رسیده است.

فاز نخست شهرک پرواز در مدت زمان ۲ سال به افتتاح خواهد رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان عنوان کرد: همزمان کار ساخت ۴ هزار واحد دیگر نیز با تأیید نظام مهندسی و صدور پروانه در فاز دوم آغاز خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه کیفی‌سازی از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است، گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که از بهترین مصالح برای ساخت استفاده کرده و خط قرمز ما رعایت کیفیت ساخت واحدها است.

وی افزود: تمام مصالح، فولاد، بتن و سیمان از تولیدات داخلی استان تهیه می‌شود تا به چرخه اقتصادی استان بتوانیم کمک کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه یک هزار نفر اشتغال در این طرح ایجاد شده است، گفت: این اطمینان را می‌دهم که هیچ کارگر اتباع خارجی در پروژه کار نمی‌کند و تمام تلاش ما استفاده از نیروهای بومی در ساخت پروژه شهرک پرواز است.

فاز نخست شهرک پرواز در مدت زمان ۲ سال به افتتاح خواهد رسید

رضایی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از آب، برق، گاز و مخابرات نیز در تمام جلسات ما برای هماهنگی در تأمین زیرساخت‌ها حضور دارند و زمین‌ها تحویل آنها خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی بی‌نظیر شبکه برق شهرک پرواز بیان کرد: اولین شهرک در تمام استان شهرک پرواز خواهد بود که طراحی شبکه برق زمینی برای آن انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در گام نخست اداره برق جلسه داشته‌ایم و زمین برای احداث تجهیزات برقی در اختیار آنها قرار گرفته است.

منبع: مـهر