فکری: هواداری از یک تیم اشکالی ندارد/ امیدوارم دربی خوبی ببینیم
فکری: هواداری از یک تیم اشکالی ندارد/ امیدوارم دربی خوبی ببینیم

فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به صحبت های خود پیش از بازی با پرسپولیس گفت: هیچ اشکالی ندارد که هر داوری طرفدار تیمی باشد و مهم این است که داور در بازی قضاوت عادلانه داشته باشد.

به گزارش زیرنویس، فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به صحبت های خود پیش از بازی با پرسپولیس گفت: هیچ اشکالی ندارد که هر داوری طرفدار تیمی باشد و مهم این است که داور در بازی قضاوت عادلانه داشته باشد.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: به خاطر مصاحبه‌ای که قبل از بازی با پرسپولیس داشتیم سوتفاهم‌هایی به وجود آمد که در پی آن به کمیته اخلاق دعوت شدم. همانطور که قبلاً هم گفتم الان هم تاکید می‌کنم، هیچ اشکالی ندارد که هر داوری طرفدار تیمی باشد و مهم این است که داور در بازی قضاوت عادلانه داشته باشد.

وی افزود: بچه ۲ ساله‌ای که طرفدار تیمی می‌شود در ۲۰ سالگی نمی‌داند چه شغلی را انتخاب می‌کند و در این خصوص داوران هم مستثنی نیستند. شاید خیلی از داوران هم استقلالی باشند ولی اینکه جانب تیمی را داشته باشند قشنگ نیستند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در ادامه تصریح کرد: بعضی مواقع فضا را به خاطر هواداری آلوده می‌کنیم یا از صحبت‌ها سو استفاده می‌شود و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. اگر داور بد قضاوت کرد باید بعد از بازی صحبت کنیم چرا که قضاوت قبل از بازی، قصاص قبل از جنایت می‌شود. امیدواریم مربیان، بازیکنان و داوران بتوانند در یک فضای کاملاً آرام کار کنند و مشکل خاصی به وجود نیاید.

فکری ادامه داد: برای کمیته اخلاق هم شکل صحبت من مشخص بود. برداشت آن‌ها هم همین بوده که من توضیح دادم. خود اعضای کمیته اخلاق یا دوستان دیگر، هرکدام می‌توانند طرفدار تیمی باشند. طرفدار تیمی بودن اشکالی ندارد ولی اگر این طرفدار بودن را در کار لحاظ نکنند بهتر است.

وی در خصوص شرایط تیم هوادار، عنوان کرد: دیروز بازیکنان تمرین ریکاوری انجام دادند ولی امروز به تیم استراحت دادیم تا از فردا برای بازی با سپاهان تمرینات شروع می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص برگزاری دربی در روز پنجشنبه و پیش بینی نتیجه این مسابقه، گفت: امیدوارم بازی بسیار خوبی را شاهد باشیم چرا که تمام هواداران این تیم بیننده این بازی هستند و امیدوارم از این بازی لذت ببرند. ان‌شاءالله از طرف هر دو تیم بازی قشنگی ارائه شود و هر تیمی که بهتر بود یا از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد برنده بازی شود. به شخصه برای این دربی پیش بینی خاصی ندارم.

منبع: مـهر