عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای تیم باعث شده بود که چندی پیش این تیم با اعتصاب تمرین و موضع گیری علیه مدیریت اعتراض خود را اعلام کند. هرچند در ادامه با وعده جدید مدیران باشگاه، آنها کار خود را دنبال کردند و به تمرینات بازگشتند. با این حال اکنون در آستانه دربی بازیکنان و […]

پرسپولیس, فوتبال - مدیران پرسپولیس به دنبال پایان دادن به بحران/ خارجی‌ها پولدار می‌شوند؟

عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای تیم باعث شده بود که چندی پیش این تیم با اعتصاب تمرین و موضع گیری علیه مدیریت اعتراض خود را اعلام کند. هرچند در ادامه با وعده جدید مدیران باشگاه، آنها کار خود را دنبال کردند و به تمرینات بازگشتند.

با این حال اکنون در آستانه دربی بازیکنان و دیگر اعضای تیم در انتظار هستند تا مدیریت به وعده خود در خصوص پرداخت مطالبات عمل کند. در این خصوص گفته شده که باشگاه در تعامل با اسپانسر خود موفق شده منبع درآمدی مناسبی را تا پیش از دربی فراهم کند.

البته بحث اصلی اینجاست که گفته می‌شود اولویت این پرداختی اعضای خارجی تیم خواهند بود که مدت‌هاست دریافتی نداشته اند و بر اساس آن به باشگاه نوتیس هم داده‌اند. وحدت حنانوف و گئورگی گولسیانی از اعضای بازیکنان و اوسمار نیز از جمع کادرفنی در حال حاضر نوتیس خود را به باشگاه ابلاغ کرده‌اند.

باید دید در صورت پرداختی طی ساعات آتی، باشگاه چه تعاملی با بازیکنان و اعضای تیم خواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی