روایت فرزند شهید ترور درباره جنایت‌های تروریستی منافقین
روایت فرزند شهید ترور درباره جنایت‌های تروریستی منافقین

مهدی ملازاده شاهرودی، فرزند شهید محمدحسن ملازاده شاهرودی، مغازه‌دار مشهدی که در شهریور ۱۳۶۰ به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید، گفت: خانواده شهدای ترور پیگیری احقاق حق از گروهک تروریستی منافقین هستند. شاهرودی با اشاره به اینکه پدرم یکی از کسبه مشهد بود که در روز‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های انقلابی […]

- روایت فرزند شهید ترور درباره جنایت‌های تروریستی منافقین

مهدی ملازاده شاهرودی، فرزند شهید محمدحسن ملازاده شاهرودی، مغازه‌دار مشهدی که در شهریور ۱۳۶۰ به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید، گفت: خانواده شهدای ترور پیگیری احقاق حق از گروهک تروریستی منافقین هستند.

شاهرودی با اشاره به اینکه پدرم یکی از کسبه مشهد بود که در روز‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های انقلابی داشت، اظهار کرد: پدرم که در تظاهرات‌ها شرکت می‌کرد و فعالیت‌هایی در این زمینه داشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز فعالیت‌های خود را ادامه داد.

فرزند شهید ترور، بیان کرد: فعالیت‌های انقلابی شهید ملازاده شاهرودی سبب شده بود تا به دفعات از سوی گروهک تروریستی منافقین تهدید شود، اما این تهدید‌ها باعث نشد تا پدرم دست از فعالیت‌های انقلابی خود بردارد یا آن را کم کند.

شاهرودی، افزود: پدرم درباره این تهدید‌ها فقط با مادرم صحبت کرده بود؛ نهایتا اعضای منافقین پدرم را روز دهم شهریور سال ۱۳۶۰ از مغازه تعقیب کرده و مقابل منزل ترور می‌کنند؛ من به عنوان یک کودک شاهد این ماجرا بودم.

وی عنوان کرد: پدرم شغل دولتی نداشت و کاسب بود؛ فعالیت‌های انقلابی پدرم سبب ترور وی به دست منافقین شد.

شاهرودی در بخشی دیگر درباره محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین، گفت: این محاکمه اقدام درستی است و لازم است تشکیل پرونده علیه منافقین در دادگاه‌های داخلی با پیگیری در دادگاه‌های بین‌المللی و پیگیری پلیس اینترپل همراه شود.

شاهرودی با تاکید بر اینکه کشور‌های میزبان منافقین باید با این افراد و فعالیت‌های سوءشان برخورد کنند، مانند اتفاقی که در آلبانی رخ داد، اظهار کرد: همکاری این کشور‌ها با ایران نقش مهمی در برخورد کشورمان با منافقین خواهد داشت؛ همچنین همکاری میزبانان منافقین با ایران در این مرحله جهت استرداد یا پس از صدور رای دادگاه در جهت احقاق حق قربانیان و بازماندگان اقدام‌های تروریستی منافقین ضروری است.

فرزند شهید ترور همچنین با اشاره به تاثیر مهم ارائه مستندات و شواهد دال بر جنایت‌های منافقین در دادگاه بر آگاهی جهان از جنایت‌های تروریستی این گروهک تروریستی، گفت: امیدواریم دادگاه محاکمه منافقین به خوبی پیش رفته و در مجامع بین‌المللی پیگیری شود.

منبع: میزان

+