جواب سوال شما را در گزارش زیر خواهیم داد. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه‌ها برای پولدر شدن، الگوبرداری از افراد ثروتمندی است که در مسیر زندگی خود موفق شده‌اند. البته باید توجه داشت که هر شخصی زندگی و مسیر خاص خود را دارد و شما نباید دقیقا همان مسیری را طی کنید که آن […]

جواب سوال شما را در گزارش زیر خواهیم داد.

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه‌ها برای پولدر شدن، الگوبرداری از افراد ثروتمندی است که در مسیر زندگی خود موفق شده‌اند. البته باید توجه داشت که هر شخصی زندگی و مسیر خاص خود را دارد و شما نباید دقیقا همان مسیری را طی کنید که آن افراد گذرانده‌اند، اما می‌توانید از رفتار و شیوه حل مشکلاتشان در برخورد با مسائل مختلف الهام بگیرید.

ر ادامه مقاله ما راه اصلی ثروتمند  شدن این جوان ایرانی  را معرفی می‌کنیم.فرزاد وجیهی جوان ایرانی اهل خوزستان به ۳.۵ میلیارد دلار در جایگاه ثروتمندترین جوان ایرانی جای گرفته است،جوانی بادانش و بینش معاملاتی فوق‌العاده درزمینهٔ معاملات و بااستعدادی شگرف در پیش‌بینی موقعیت‌ها.

فرزاد وجیهی متولد تهران. بزرگ‌شده اهواز. متولد آبان ۶۷ و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است.به گفته خودش به غیرممکن‌ها علاقه‌مند‌است و تلاش می‌کندآن‌ها را ممکن کند.آن‌قدر هدف‌هایش را دنبال می‌کند تا به سرانجام برسد.معاملات و سرمایه گذاری های بازارهای بین‌المللی همیشه برای وی جذاب بود. ابتدا جذب این بازارها در ایران شد و پس‌ازآن شروع به تحقیق در مورد آن‌ها کرد به مطالعه و تجربه در این زمینه پرداخت.

آن‌قدر تفحص و تجربه کرد تا به جمع صاحب‌نظران این عرصه پیوست و به‌عنوان بهترین تریدر شناخته شد. وجیهی شرکت و املاک زیادی دارد که در کشورهای مختلف پراکنده هستند.فرزاد وجیهی  فعالیت مالی خود را از  اهوازآغاز کرد و سپس ،تهران ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است.

 

 

منبع خبر: رکنـا