به گزارش زیرنویس، هومن  جوادی، مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران با ابراز خرسندی از مهیا شدن شرایط برگزاری این مسابقه در یک نشست خبری گفت: ما هنرمندان از سال ۷۷ تحت عناوین مختلف کنار هم هستیم و از سال ۹۰ هم تیم ستارگان هنر ایران شکل گرفت.   او ادامه داد: این تیم تمرینات مستمری […]

به گزارش زیرنویس، هومن  جوادی، مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران با ابراز خرسندی از مهیا شدن شرایط برگزاری این مسابقه در یک نشست خبری گفت: ما هنرمندان از سال ۷۷ تحت عناوین مختلف کنار هم هستیم و از سال ۹۰ هم تیم ستارگان هنر ایران شکل گرفت.

  او ادامه داد: این تیم تمرینات مستمری در رشته‌های فوتبال، فوتسال و والیبال دارد و در این سال‌ها در بیش از ۷۰۰ مسابقه شرکت کرده است.

جوادی با بیان اینکه تیم ستارگان هنر ایران ۸۰ بازیکن دارد، تیم فعلی را پرستاره‌ترین تیم سال‌های اخیر دانست.

در ادامه منوچهر هادی، کارگردان ضمن قدردانی از هومن جوادی به خاطر همدلی ایجاد شده در تیم ستارگان هنر ایران ابراز امیدواری کرد، روز جمعه بازی جذابی برگزار شود و کودکان بی‌سرپرست خیریه بنیاد زینب کبری (س) بیشترین بهره را به لحاظ مادی و معنوی ببرند.

هادی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: فارغ از هرگونه حواشی باید از تیم ملی حمایت کرد و متاسفانه یک دهم حمایتی که از کی‌روش در این سال‌ها شد از مربی ایرانی تیم ملی نشده است.

او همچنین درباره دربی پیش‌رو گفت: شک نکنید پرسپولیس برنده دربی خواهد بود.

سید علی صالحی، دیگر هنرمند حاضر در این نشست خبری با بیان اینکه فلسفه تشکیل تیم ستارگان هنر ایران کار‌های عام‌المنفعه است، گفت: تلاش ما همیشه این بوده از جایگاه کوچکی که به لطف خدا در جامعه داریم برای کار خیر استفاده کنیم.

این هنرمند نیز با اشاره به لزوم حمایت از تیم ملی، امیر قلعه‌نویی را پرافتخارترین مربی ایران دانست.

کری خوانی هنرمندان

او در پاسخ به کری‌خوانی منوچهر هادی، گفت: من تنها استقلالی این جمع هستم. مطمئن باشید استقلال برنده دربی خواهد بود. جواد نکونام خودش را ثابت کرده و با وجود همه فشار‌ها بهترین نتایج را گرفته است. ضمن اینکه تا وقتی که VAR وارد کشور نشود خیلی نباید درباره فوتبال صحبت کرد، چون نتایج، واقعی نیستند.

پدرام کریمی، مجری تلویزیون نیز تاکید کرد همه تلاش‌مان این است در بازی روز جمعه طوری بازی کنیم که تماشاگران بازی جذابی را شاهد باشند.

میلاد کی‌مرام، هادی حجازی‌فر، محسن تنابنده، محسن کیایی، هوتن جوادی، پویا امینی و… از جمله بازیکنان تیم ستارگان هنر ایران هستند. حسین ماهینی نیز سرمربی این تیم است. این بازی قرار است با حمایت برند ویچ‌کیلویی در روز جمعه ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۵ در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه برگزار شود. همه عواید این بازی به نفع کودکان بی‌سرپرست خیریه زینب کبری (س) اختصاص خواهد یافت.

 

منبع خبر: رکنـا