به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در نخستین روز از اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه گفت: اردوی خود را بعد از انتخابی مقدماتی آسیا که در قرقیزستان برگزار شد آغاز کرده ایم. به هر حال زمان فیفادی هست اما متأسفانه برعکس همه مسابقاتی که لژیونرها سر مسابقه […]

 

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در نخستین روز از اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه گفت: اردوی خود را بعد از انتخابی مقدماتی آسیا که در قرقیزستان برگزار شد آغاز کرده ایم. به هر حال زمان فیفادی هست اما متأسفانه برعکس همه مسابقاتی که لژیونرها سر مسابقه می‌آمدند از روز اول قرار بود در خدمت مسلم اولادقباد و حسین طیبی باشیم اما هر دو نفر مصدوم شدند و فیفادی را از دست دادند. همچنین مهدی اسدچی و امیرحسین داودی هم مصدوم هستند. چنین اتفاق‌هایی جزیی از حرفه‌ای بودن ماست. به هر حال این هم بخشی از حرفه‌ای بودن ما خواهد بود. باید به توانایی بازیکنان ایمان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره برگزاری دو بازی دوستانه مقابل روسیه در شهرستان لار تصریح کرد: با روسیه ای بازی داریم که از لحاظ رنکینگ و قدرت خیلی بهتر از ما هست. دیشب اسامی بازیکنانی که به اردوی روس‌ها دعوت شده اند را دیدم. تمام بازیکنان شاغل در اروپا را دعوت کرده‌اند. چندین و چند دوره جزو چهار تیم برتر دنیا بوده‌اند. نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا بوده‌اند.

وی ادامه داد: ما هم ایران هستیم و ماحصل تمام بازی‌های تدارکاتی این است که نقاط ضعف خودمان را ارتقا دهیم. برای مسابقات آسیایی که انتخابی جام جهانی است و قهرمانی آسیا برنامه ریزی داریم. از امروز با ۲۱ نفر شروع کردیم اما ۱۸ نفر به شهرستان لار می بریم. بازیکنان جدیدی را با خودمان آوردیم. اصغر حسن زاده هم بعد از یک سال و ۹ ماه دعوت شده است. می‌خواهم بگویم درهای تیم ملی روی همه باز است. هرکس تلاش بیشتری کند اندازه تفکرات ما در اردوها جا دارد.

شایان ذکر است دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در شهرستان لار برگزار می‌شود. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* بازی اول: ساعت ۱۹ روز دوشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲
* بازی دوم: ساعت ۱۳:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲

منبع: مـهر