باشگاه پرسپولیس برای دربی روز پنج‌شنبه از بازیگر جدید خود در بخش اقتصادی رونمایی خواهد کرد.     ادامه موفقیت‌ها نیازمند تقویت بنیه مالی و اقتصادی است که فراهم آوردن آن در صورت اجرای استانداردهای بین‌المللی صنعت فوتبال در کشورمان تا به این حد دشوار نمی‌شد، اما تلاش‌های شبانه‌روزی باشگاه در این مسیر همواره ادامه […]

باشگاه پرسپولیس برای دربی روز پنج‌شنبه از بازیگر جدید خود در بخش اقتصادی رونمایی خواهد کرد.

 

پرسپولیس با بازیگر جدید در دربی

 

ادامه موفقیت‌ها نیازمند تقویت بنیه مالی و اقتصادی است که فراهم آوردن آن در صورت اجرای استانداردهای بین‌المللی صنعت فوتبال در کشورمان تا به این حد دشوار نمی‌شد، اما تلاش‌های شبانه‌روزی باشگاه در این مسیر همواره ادامه دارد.

 

اکنون در جریان مراودات و مذاکرات صورت گرفته بین پرمخاطب‌ترین تیم فوتبال ایران و یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های اقتصادی و تولیدی کشور در آستانه انعقاد قرارداد با چهارمین حامی مالی پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌ها هستیم.

پرسپولیس در کنار دیگر بازیگران اقتصادی خود، در نظر دارد با بازیگر جدید دیگری در این عرصه گام در دربی بگذارد و مسابقات این فصل را ادامه بدهد.

البته بدون تردید بزرگترین حامی پرسپولیس، هواداران آن هستند ولی این مجموعه که پرافتخارترین و محبوب‌ترین است قطعا عرصه‌های جذاب دیگری نیز برای حضور و فعالیت دیگر بازیگران دارد.

سایت باشگاه پرسپولیس 

+