سحر قریشی بازیگر پرحاشیه زن سینمای ایران که مدتی است ساکن دبی شده، با وجود آنکه تاکید می‌کند سینما برای او تمام شده و هیچ گاه دیگر بازی نمی‌کند،  همچنان در پی بازگشت به ایران و ایستادن جلوی دوربین است.سحر قریشی به دنبال از تتلو یا بازگشت به سینمای ایران؟  وقتی یکباره تصویر سحر قریشی […]

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه زن سینمای ایران که مدتی است ساکن دبی شده، با وجود آنکه تاکید می‌کند سینما برای او تمام شده و هیچ گاه دیگر بازی نمی‌کند،  همچنان در پی بازگشت به ایران و ایستادن جلوی دوربین است.سحر قریشی به دنبال از تتلو یا بازگشت به سینمای ایران؟

 وقتی یکباره تصویر سحر قریشی در کنار آتش در ویلای امیر تتلو منتشر شد، برخی از همکارانش شوکه نشدند، چون از این ارتباط خبر داشتند؛ اما برای عموم یک خبر جنجالی و پرحاشیه بود که حتی پس از جدایی این دو نیز به پایان نرسید و با افشاگری‌های اخیر قریشی، ابعاد بسیار گسترده‌ای یافت.

سحر قریشی در موضع گیری‌های اخیرش تاکید کرده که قید سینما را زده و برای او بازیگری و سینما به پایان رسیده، ولی شواهد نشان می‌دهد نه تنها این بازیگر زن جنجالی قصد بازگشت به ایران را دارد، بلکه پل‌های پشت سرش را برای بازگشت به سینمای ایران نیز خراب نکرده است.

سحر قریشی

قریشی با وجود این حواشی، همچنان حجابش را برنداشته و این خط قرمز را رعایت کرده و بر اساس اطلاعات «تابناک»، او برخی ارتباطاتش را با سینماگران و به ویژه تهیه کنندگان ایرانی حفظ کرده و این رویه برای کسی که قصد نداشته باشد، طبیعی نیست و از قضا رویه‌ای مرسوم برای بازیگرانی است که قصد دارند پروژه‌های جدیدی بگیرند.

به نظر می‌رسد مجموعه ویدیوهایی که این بازیگر زن سینمای ایران منتشر کرده، هرچند برای او در یوتیوب درآمدی خواهد داشت، بیشتر با این هدف منتشر می‌شود که قریشی پیش از بازگشت به ایران به برخی پرسش‌ها پاسخ دهد؛ کما اینکه در یکی از این ویدیوها گفته اگر به ایران بازگردد، برود و توضیحاتی بدهد و همین نشان می‌دهد، او حتی تا این حد در پی بازگشت به ایران و فعالیت حرفه‌ای با کمترین هزینه و حواشی است.

قریشی هیچ‌گاه چهره مهمی در سینمای ایران نبوده و اتفاق‌هایی چون مصاحبه‌ای با رشیدپور نیز دستمایه تمسخرش را فراهم کرد اما خوشمان بیاید یا نیاید طرفدارانی داشت و دارد که باعث شده همچنان سرخط خبرها بماند و خبرهایش پربیننده باشد.

منبع خبر: رکنـا